AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #1 Skrevet 9. oktober 2013 Hei! Jeg fant ut nå at jeg har misforstått hele eggløsningsgreia:p Veit jeg er helt dum som ikke har skjønt det, syklusen måtte jo vært kjempelang om det skulle vært som jeg trodde...MEN! jeg har nettopp sluttet på p-piller, og det er ca 2 uker siden jeg tok siste pille. Så første dag i syklusen er da 24. september, som gjør at eggløsningen (i teorien) kommer 8.oktober.. men det er vel ikke sikkert siden jeg akkurat har gått på p-piller? og jeg vet jo ikke hvordan syklusen er siden jeg har gått på pillen i 6 år. Men jeg hadde ihvertfall ubsekyttet sex i går(8.oktober), og lurer på om jeg trenger å være redd for å ha blitt gravid? hadde ikke vært fullstendig krise, men ikke akkurat ideelt.. så jeg lurer litt! Klem fra litt usikker 21åring! Anonymous poster hash: 46d3c...f69
Gjest RompeRusk Skrevet 9. oktober 2013 #2 Skrevet 9. oktober 2013 Har du hatt sex, kan du være gravid! Ta en test, ingen her er synske! 3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #3 Skrevet 9. oktober 2013 Er jo bare å ta en test det... Anonymous poster hash: 52ba6...ea9
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #4 Skrevet 9. oktober 2013 ja, så klart skal jeg ta en test, men det er da alt for tidlig nå. Lurer på om andre kanskje har erfaringer med det. Anonymous poster hash: 46d3c...f69
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #5 Skrevet 9. oktober 2013 Ingen her kan fortelle deg om du er gravid! Uansett erfaring! Er så dritt lei slike teite idiotiske spørsmål fra unge dumme smårips! Kjøp en test, piss på den og les av resultatet for pokker!Anonymous poster hash: 14827...ff4 3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #6 Skrevet 9. oktober 2013 ja, så klart skal jeg ta en test, men det er da alt for tidlig nå. Lurer på om andre kanskje har erfaringer med det. Anonymous poster hash: 46d3c...f69 Men åssen i all verden kan andre gjette seg frem til din syklus? Anonymous poster hash: 7abe9...374 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #7 Skrevet 9. oktober 2013 Når man har sex samtidig som eggløsning og alle forhold er perfekt som nok eggløsningsslim osv, så er det 25% sjanse for å bli gravid. Å nettopp ha gått på pillen reduserer sjansen. Men noen blir jo gravid med en gang etter pilleslutt og. Men ingen her kan gi deg svar, kanskje er du gravid, kanskje ikke. Ta en test om 14 dager med morgenurinen.Anonymous poster hash: 696f5...f42
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #8 Skrevet 9. oktober 2013 Kjøp og ta angrepille i dag. Men noe sier meg at når slike tråder som dette dukker opp, så har forfatteren egentlig lyst til å bli gravid, og at disse trådene kun lages for å få masse bekreftelser på at "ja, nå er muligheten veldig stor for at du er gravid!" ... Anonymous poster hash: cbe1c...4ca 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #9 Skrevet 9. oktober 2013 ja, så klart skal jeg ta en test, men det er da alt for tidlig nå. Lurer på om andre kanskje har erfaringer med det. Anonymous poster hash: 46d3c...f69 Hva andres erfaring er, er irrelevant, for alle er forskjellige! Det som stemmer for ett menneske stemmer sjeldent for en selv. Om noen har blitt gravid på den måten du spør om, så kan du ikke regne med at du selv derfor er gravid. Så jeg skjønner ikke helt hva du får ut av å spørre Anonymous poster hash: 481f7...3ac 3
Bikini Skrevet 9. oktober 2013 #10 Skrevet 9. oktober 2013 Jeg ble mest sannsynlig gravid 8-9 dager etter jeg tok siste pilla, så det er fullt mulig å få eggløsning selv om det ikke har gått de 14 "vanlige" dagene(om man har en 28 dagers syklus).Det er en grunn til at man skal beskytte seg med annen prevensjon om en glemmer en pille.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #11 Skrevet 9. oktober 2013 Og jeg ble gravid 2 dager etter jeg hadde glemt en pille, men det betyr ikke at alle hadde blitt gravid av det. Vi er forskjellig laga så vi kan ikke sammenlignes med hverandre.Anonymous poster hash: 696f5...f42
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #12 Skrevet 9. oktober 2013 Kjøp og ta angrepille i dag. Men noe sier meg at når slike tråder som dette dukker opp, så har forfatteren egentlig lyst til å bli gravid, og at disse trådene kun lages for å få masse bekreftelser på at "ja, nå er muligheten veldig stor for at du er gravid!" ... Anonymous poster hash: cbe1c...4ca Hun er en prøver virker det som, så da passer det dårlig med en angrepille. Men enig i at det er bortkastet å starte slike tråder.Anonymous poster hash: 696f5...f42
Hattifnatten Skrevet 9. oktober 2013 #13 Skrevet 9. oktober 2013 Hun er en prøver virker det som, så da passer det dårlig med en angrepille. Men enig i at det er bortkastet å starte slike tråder.Anonymous poster hash: 696f5...f42 Prøver? Hun skriver jo at det ikke hadde vært helt ideelt å blitt gravid.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #14 Skrevet 9. oktober 2013 Prøver? Hun skriver jo at det ikke hadde vært helt ideelt å blitt gravid. Ok fikk ikke med meg det, bare at hun trudde at hun har kontroll på eggløsningen og har sluttet på pillen. Man pleier å være prøver da. Anonymous poster hash: 696f5...f42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå