Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er hjemme med gutten min på 4 mnd. Han er en rolig og grei gutt, ikke mye styr med han. Alikevell kommer jeg ikke i gang med permisjonen på en måte... Eller, med dagene.

Jeg hopper i joggebuksa, kjører storesøster i bhg, kjører hjem og setter meg forran TVen til storesøster skal hentes igjen.

Tips til meg???

Anonymous poster hash: 41cc5...355

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke bare å bestemme seg for å gjøre noe annet? Si til deg selv at idag skal du f.eks. gå en tur, handle, dra på kafe, handle osv.

Det finnes jo masse å gjøre :)

• Liker 1
Skrevet

Du setter deg foran tv`n? Hva gjør du med lillegutt da? Han er jo stor nok til å utforske en evt babygym eller andre spennende leker i det minste. Og antageligvis vil han like at du synger eller leser for han istedenfor å sitte foran tv`n...

Er det åpen barnehage i nærheten av der du bor? Dra dit en gang i blant? Det er fint for både deg og han og komme seg ut og være sosial...

Eller som Nerine_ sier; dra på cafè, trill en tur, treff venner, besøk jobben?

Kanskje du er medlem av en barselgruppe? Inviter dem på en enkel lunsj? Rundstykker med ost/syltetøy er mer enn bra nok :) Eller klæsj sammen en vaffelrøre og stek deilige vafler.

Skrevet

Babyen ligger under babygymmen, sover, blir sunget til osv.

Altså, jeg er jo med gutten, men for det meste i godstolen forran TVen...

Huff, er bare noen dager som er slik. Andre dager er jeg oppe fra 8, trener, vasker, handler og besøker venninner med baby.

Bare hater disse dagene der jeg ikke gjør noe, føler meg ubrukelig....

Ts

Anonymous poster hash: 41cc5...355

Skrevet

Du har behov for rolige dager også. Jeg hadde en god blanding av travle og rolige dager og nøt slike stille og rolige dager fordi jeg følte det ble så mye som skjedde til vanlig (Besøk, barselgruppe, husarbeid osv).

Skrevet

Forstår ikke hva du mener med at du ikke kommer i gang. Du sier jo selv av de fleste dager er innholdsrike. Forventer du å være på farten hver dag..?

Anonymous poster hash: f5f8f...92f

Skrevet

For meg virket det som at du ikke gjorde noe annet enn å se på tv hele dagen. Men ser jo nå at du ofrer fyller dagene med noe. Noen ganger er det godt og lurt og roe ned sånn som du gjør og du burde ikke føle deg ubrukelig. Alle trenger "hviledager". Prøv å nyte permisjonstiden din du :)

Skrevet

hehe

Sånn har jeg hatt det i ca 1,5 år, helt fra jeg ble gravid, og nå er babyen snart 1 år.

Jeg orker ingen ting! Babyen utforsker sitt, mens jeg sitter i sofan med tv og følger med...

Heldigvis begynnte han i bhg forige uke, så jeg slipper den dårlige samvittigheten, for at han bare er hjemme.

Har klart å komme oss på babysang 1 gang i uken, han har storkost seg, men jeg har vært ødelagt i 2 dager etterpå....

Så jeg forstår deg, det er ikke alltdi man klarer å være så aktiv som man egentlig ønsker.

Anonymous poster hash: 96beb...c2c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...