AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #1 Skrevet 9. oktober 2013 Vi skal kun ha nærmeste familie og venner i bryllupet. Vi skal sitte på langbord. Ville dere hatt bordplassering? Jeg vil gjerne at foreldrene våre sitter med oss. Men hva gjør jeg da med fars kjæreste? Anonymous poster hash: a0201...f02
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #2 Skrevet 9. oktober 2013 Jeg ville hatt bordplassering. Kjenner fars kjæreste noen andre? Hvor lenge har de vært sammen? Hvem andre fra familen kommer? Anonymous poster hash: dca5a...122
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #3 Skrevet 9. oktober 2013 Det blir kanskje lettere for gjestene med bordplassering? Så de slipper å føle seg usikre på hvor de skal sitte. Fars kjæreste er veldig opptatt av at det er forskjell på voksne og "barn": (jeg er 30 år) Jeg vil egentlig ikke ha henne med i det hele tatt Men holder maska, og gjør det beste ut av det Men hun kommer til å bli sur (les:forbanna) når hun må sitte med noen andre. Hihi. søsken med samboere og noen venner. Anonymous poster hash: a0201...f02
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #4 Skrevet 9. oktober 2013 Kan din mor klare å ha fars kjæreste på andre siden av sin eksmann? Så vidt jeg husker hadde vi det slik i bryllypet vårt. Min manns far satt på ene siden av min mann. Så satt svigermor ved siden av svigerfar, og deretter kom hennes nye mann. Tror nok svigermor måtte svelge noen kameler, men det er en annen sak. Anonymous poster hash: 946c2...e44
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #5 Skrevet 9. oktober 2013 Jeg tror jeg er et større problem enn min mor. For jeg vil ikke vise henne den "æren" at hun er inkludert i familien Huff.. ser selv hvor tåpelig det ser ut. Hun må selvfølgelig være med. Men... Men skal ikke far sitte ved siden av bruden? brud - far - mor ? Er det far eller mor som sitter ved siden av brudgommen? TS Anonymous poster hash: a0201...f02
Merete76 Skrevet 9. oktober 2013 #6 Skrevet 9. oktober 2013 jeg ville sette min mor ved siden af me, så far, så kjæresten. ved godt det ikke er korrekt. men dengamg de regler blev laget var familier ikke som idag . :-)
Gjest Adriane Skrevet 9. oktober 2013 #7 Skrevet 9. oktober 2013 Husk at du ved å eventuelt plassere fars kjæreste et annet sted, ikke bare sender et signal til henne, men også til din far. Du forteller ham at du ikke godtar kjæresten hans, og det kan være ganske sårt også for ham. Du sier ikke noe om hvor lenge de har vært sammen, men hvis de har vært sammen lenge, vil det føles ekstra sårt. Så lenge din mor ikke har noe i mot det - hvis jeg forstår deg rett - så vil det jo være veldig tydelig at det er du som ikke ønsker henne nær deg. Jeg mener ikke å fortelle deg hva du skal gjøre, jeg vil bare minne deg på at det påvirker fler enn den ene personen du ønsker å "ramme"
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #8 Skrevet 9. oktober 2013 Adriane: du har helt rett. Men vi skal sitte overfor hverandre på bordet. Så kanskje løsningen er å plassere henne ovenfor far? Sammen med mors følge. (Som er ei venninne av mor)Anonymous poster hash: a0201...f02
Gjest Adriane Skrevet 9. oktober 2013 #9 Skrevet 9. oktober 2013 Adriane: du har helt rett. Men vi skal sitte overfor hverandre på bordet. Så kanskje løsningen er å plassere henne ovenfor far? Sammen med mors følge. (Som er ei venninne av mor)Anonymous poster hash: a0201...f02 Det vil jeg absolutt si er en god løsning i situasjonen. Hun ser da rett på din far, og kan konversere med ham - man trenger ikke nødvendigvis sitte ved siden av partneren - rett over fungerer fint.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #10 Skrevet 9. oktober 2013 Takk, jeg tror det vil bli en god løsning for alle Anonymous poster hash: a0201...f02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå