AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #1 Skrevet 9. oktober 2013 Jeg lurer på om dette betyr noe, kan noen hjelpe meg? Jeg har en kollega som jeg har fått ganske god kontakt med, vi ler og tuller mye sammen. Vi treffes kun i jobbsammenheng. I det siste har jeg hatt sensuelle drømmer om denne personen, og lurer på om det betyr noe. Jeg er gift, lykkelig og har ingen planer om å slutte med det:) Hvorfor drømmer jeg om denne personen? Det er nesten ekkelt når jeg treffer kollegaen.., men jeg vil jo at vi skal være venner. Mvh forvirraAnonymous poster hash: cf67a...9da
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #2 Skrevet 9. oktober 2013 Ja, det betyr nok at han er din sjelevenn fra himmelen, manifestert på en magisk måte, som viser at alt du har gjort hittil i livet ditt ikke er verdt noe. Kødda. Det betyr bare at du er helt normal. Følelser er bare følelser. Går over. Anonymous poster hash: 780b0...897
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #3 Skrevet 11. oktober 2013 Jeg lurer på om dette betyr noe, kan noen hjelpe meg? Jeg har en kollega som jeg har fått ganske god kontakt med, vi ler og tuller mye sammen. Vi treffes kun i jobbsammenheng. I det siste har jeg hatt sensuelle drømmer om denne personen, og lurer på om det betyr noe. Jeg er gift, lykkelig og har ingen planer om å slutte med det:) Hvorfor drømmer jeg om denne personen? Det er nesten ekkelt når jeg treffer kollegaen.., men jeg vil jo at vi skal være venner. Mvh forvirraAnonymous poster hash: cf67a...9da Det er noe ganske vanlig og helt normalt. Som regel går det over etter en periode som kan vare fra noen dager til noen mnder. Det kan selvfølgelig betyr at du på en måte er litt tiltrukket av vedkommende, men ofte betyr det noe helt annet. Da gjelder det å prøve å tolke symboler og sammenligne dem med din livssituasjon per i dag og din mening om den. For eks kan det betyr at din kontrakt på jobben snart tar slutt, og at du skulle øsnske du kunne fortsette der fordi der setter man pris på din jobb og på deg som menneske. Bare et eks for å gi deg en ide om tankegangen Ikke noe å være flau over eller å synes er ekkelt. Forvirrende er det, og dette også er helt normalt. Finner du ut av hvordan tolke den drømmen, vil du sikkert slutte å drømme om din kollega Ja, det betyr nok at han er din sjelevenn fra himmelen, manifestert på en magisk måte, som viser at alt du har gjort hittil i livet ditt ikke er verdt noe. Kødda. Det betyr bare at du er helt normal. Følelser er bare følelser. Går over. Anonymous poster hash: 780b0...897 Det er et av de dummeste svarene jeg har lest her og det har ikke noe med det ts ga inntrykk av å gjøre... håper ikke du er mer enn 14 Jeg tror vi må ha to kvinneguiden: en for mindreårige el/og korttenkte, og en for dem som har sosiale antenner og kan ha et minimum respekt for sine medmennesker... Anonymous poster hash: bc325...4d7
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #4 Skrevet 11. oktober 2013 edit : til den som kommenterte. Sorry, så bare nå at du skrev "kødda"... Anonymous poster hash: bc325...4d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå