lashara Skrevet 9. oktober 2013 #1 Skrevet 9. oktober 2013 Hva er det som feiler folk? Har wordfaud blitt ett sjekkested for desperate menn??! Jeg spiller innimellom med tilfeldige motspillere. Litt uti så popper han opp på chatten "hallooo! Singel småbarnsappa på 33 her, hvem er den damen?" Er det noen som har missforstått hele konseptet? Jeg er der for å spille, ikke for å bli sjekket opp. Ville jeg blitt sjekket opp på nett så hadde jeg brukt ett annet forum. Blir så irritert. Bruker bare å avslutte spillet så kan de plage noen andre. 4
Gjest Vevila Skrevet 9. oktober 2013 #2 Skrevet 9. oktober 2013 haha, har også merket dette! Gav til slutt bare opp
Lech Skrevet 9. oktober 2013 #3 Skrevet 9. oktober 2013 Syntes litt synd på dem jeg, må jo ha et ganske trist liv når du sjekker opp folk på Wordfeud.. 1
lashara Skrevet 9. oktober 2013 Forfatter #4 Skrevet 9. oktober 2013 Ingen sympati herfra hvertfall..
puppepia Skrevet 9. oktober 2013 #5 Skrevet 9. oktober 2013 Enig, jeg hater det når folk prater til meg. Hallo, lizzom ....
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #6 Skrevet 9. oktober 2013 Det verste er de som bare chatter og ikke spiller! Og jeg er på wordfeud for å spille, ikke for å flørte. Mange som spiller på sånn tilfeldig motstander avslutter spillet med en gang før vi har lagt ord, sannsynligvis fordi jeg ikke har bilde av meg selv. Anonymous poster hash: 25ed2...5bb
lashara Skrevet 9. oktober 2013 Forfatter #7 Skrevet 9. oktober 2013 Haha...ja det skal du ikke se bort fra spørs on vi bør svare med linken til en datingside.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #8 Skrevet 9. oktober 2013 Dette opplevde jeg HELE tiden, så jeg gadd ikke mer. Jeg sa jeg var 19, noe som ikke brydde mennene på 40 pluss. En av de var gift, men var mye borte pga. jobb, og ville ha en kosejente på si. Hyggelig?... Anonymous poster hash: f52ce...da0 1
Gjest badeand1 Skrevet 9. oktober 2013 #9 Skrevet 9. oktober 2013 Haha, ja! Utrolig plagsomt, men gidder aldri å svare dem.
Magnifique Skrevet 9. oktober 2013 #10 Skrevet 9. oktober 2013 Hei. Det går kanskje an å endre nicket sitt til noe litt mer mannlig? Og ikke ha bilde av seg selv? Har opplevd det et par ganger, men jeg bare overser det, og sletter/ignorerer vedkommende
Lutetium 71 Skrevet 9. oktober 2013 #11 Skrevet 9. oktober 2013 Jeg vurderer å registrere meg som jente bare for å se om jeg får napp av noen raringer. Men først må jeg forstå spillet.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #12 Skrevet 9. oktober 2013 Signerer endring av nick og bilde. Hvis du heter "jenta82" og har bilde av fjeset ditt er du dømt. Jeg har et fantasynick og bilde av noe nerdete, sliter ikke med beilere i hælene! Anonymous poster hash: 277d2...6f3
lashara Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter #13 Skrevet 10. oktober 2013 Ja..tror jeg må forandre navn. Jeg har mitt eget navn. Får bytte til "dusjkabinett"eller noe lignende. Noe helt kjønnsløst
Lutetium 71 Skrevet 10. oktober 2013 #14 Skrevet 10. oktober 2013 Ja..tror jeg må forandre navn. Jeg har mitt eget navn. Får bytte til "dusjkabinett"eller noe lignende. Noe helt kjønnsløst Lutetium er jo et fint navn. Jeg har blitt tatt for å være kvinnfolk her inne mang en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå