AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #1 Skrevet 9. oktober 2013 Ja, som overskriften sier, så vil jeg spørre dere damer om en ting, jeg holder nemlig på å bli litt sprø her... Vi prøver å få barn nummer 2. Med nummer 1 klaffet alt på første forsøk, og jeg mener å huske at jeg testet positiv 2 dager etter IKM. Vi har nå prøvd i 2 mnd uten hell, så langt. Sist måned var mensen 4 dager forsinket, men den kom da til slutt. (Skulle komt den 04.09 men kom istedet 08.09) Nå denne mnd har jeg fortsatt ikke fått mensen... Har syklus på 30-32 dager ca. Sist torsdag trodde jeg TR kom, hadde litt rødbrun utflod som varte et par dager. Så sluttet det! Jeg spotter som regel før mens, men da pleier den å komme for fullt etterpå. Har hatt litt lyserosa utflod enkelte dager, andre dager ingenting. Tok en test i dag tidlig som var negativ.... Hva skjer?! Jeg føler meg oppblåst og har hatt en del stikninger/strekk i magen, men ellers ingenting... Hater å gå og vente på TR! Ser det ble litt rotete dette her, beklager det. Noen som har noen råd? HeheAnonymous poster hash: 635d8...434 1
*Frida* Skrevet 9. oktober 2013 #2 Skrevet 9. oktober 2013 (endret) Forrige mens kom 8 september. Med syklus på 30/32 dagar bør du forvente ny mens 8-10. oktober. I dag er det 9. Endret 9. oktober 2013 av *Frida*
Mekkapekka Skrevet 9. oktober 2013 #3 Skrevet 9. oktober 2013 Forrige mens kom 8 september. Med syklus på 30/32 dagar bør du forvente ny mens 8-10. oktober. I dag er det 9. Ja... :-)Men hva kan være grunnen til at den har begynt å forskyve seg flere mnd på rad? Har ikke skjedd før... Spottinga pleier å komme et par dager før TR setter inn. Virker som kroppen kjører sitt eget løp for tiden...
Mekkapekka Skrevet 9. oktober 2013 #5 Skrevet 9. oktober 2013 Nei, bruker ingen form for prevensjon. Ifølge terminkalkulatoren skal EL (hvis jeg har hatt det da) ha funnet sted mellom 24-26 september, hadde samleie den 23. Får vel bare vente og se hva som skjer...:-)
Bestee Skrevet 9. oktober 2013 #6 Skrevet 9. oktober 2013 Hvis mensen var 4 dager forsinket forrige gang kan du jo regne med at den er det denne gangen også. Har du gjort det? Kan jo bare være at syklusene dine generellt har blitt lengre. Har skjedd med meg flere ganger, både lengre og kortere flere måneder etter hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå