AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #1 Skrevet 9. oktober 2013 Jeg begynner å tro at jeg har blitt utsatt for en player. Han har det stort sett bare i kjeften, det skjer aldri noe. Han har til og med klart å lure meg med på noe som egentlig er helt utenfor min komfortsone, men som han etter alt å dømme har (hatt) stor glede av. Dette gjorde jeg i min naivitet og fordi jeg stolte på fyren etter å ha hatt kjennskap til han på bekjentskap-/vennebasis i flere år. Det var jeg som sist tok initiativ, og jeg føler nå at ballen ligger hos ham. På en måte er jeg dritforbanna på ham, men samtidig vet jeg jo ikke om mistanken min er korrekt, og jeg klarer ikke å være totalt avvisende. Allikevel føler jeg ikke for å være overbegeistret hvis/når han tar kontakt neste gang. Har dere noen tips til hvordan jeg kan få "overtaket" på ham? Til nå føler jeg at han har hatt overtaket på meg... Å ikke svare når han kontakter meg er uaktuelt, men ideer til hvordan jeg kan svare på en hyggelig måte samtidig som han skjønner at jeg begynner å bli lei spillet/leken hans... Anonymous poster hash: 39797...013
Gjest Atheena Skrevet 9. oktober 2013 #2 Skrevet 9. oktober 2013 Det er sjeldent man klarer å spille at man er lei før man faktisk er det. Så lenge det er uaktuelt for deg å ikke svare på hans henvendelser så er det ikke så mye du kan gjøre for å få overtaket hvis du først er keen. Du kan jo evt. takke nei til neste henvendelse fra han og så la være å kontakte han, men se om han kontakter deg. Men da sitter du jo fort å venter. Evt. kan du takke nei til 2 henvendelser fra han og så ta kontakt eller se om han kontakter deg. Ofte så hjelper det jo å være litt utilgjengelig og ha mye jern i ilden slik at du virker mer spennende. Playere liker å jakte, men hvis han er player så spørs det om du får temmet han.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #3 Skrevet 9. oktober 2013 Det er sjeldent man klarer å spille at man er lei før man faktisk er det. Så lenge det er uaktuelt for deg å ikke svare på hans henvendelser så er det ikke så mye du kan gjøre for å få overtaket hvis du først er keen. Du kan jo evt. takke nei til neste henvendelse fra han og så la være å kontakte han, men se om han kontakter deg. Men da sitter du jo fort å venter. Evt. kan du takke nei til 2 henvendelser fra han og så ta kontakt eller se om han kontakter deg. Ofte så hjelper det jo å være litt utilgjengelig og ha mye jern i ilden slik at du virker mer spennende. Playere liker å jakte, men hvis han er player så spørs det om du får temmet han. Jeg har egentlig blitt litt usikker på hvor keen jeg er på ham, men etter som han (vi) allerede har dratt den så langt, så føler jeg liksom at jeg ikke får ro i sjelen for vi har tatt den heelt ut. Tror det har noe å gjøre med at dersom det ikke skjer noe mer, føler jeg meg litt som en lekebil som var morsom å leke med helt til man fikk en ny, bedre lekebil... Det ligger ikke i min natur å plutselig bli totalt avvisende, men det å la være å ta kontakt er vel innafor? Jeg har egentlig ikke tid til å møte ham nå heller, men han surrer konstant rundt i hodet mitt uansett. Anonymous poster hash: 39797...013
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #5 Skrevet 9. oktober 2013 Det er altså hevn du er ute etter? Jeg vil ikke direkte kalle det hevn, jeg vil bare vise at jeg ikke er så dum og naiv at han bare kan herse som han vil med meg og tro at han har meg i sin hule hånd. Anonymous poster hash: 39797...013 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #6 Skrevet 9. oktober 2013 Forstår ikke helt HI ditt, og iallfall ikke hva du egentlig vil. Men det gjør du kanskje ikke selv heller? Anonymous poster hash: 12729...9e1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #7 Skrevet 9. oktober 2013 Jeg vil ikke direkte kalle det hevn, jeg vil bare vise at jeg ikke er så dum og naiv at han bare kan herse som han vil med meg og tro at han har meg i sin hule hånd. Anonymous poster hash: 39797...013 Men det har han jo. Du kan vanskelig vise ham noe som faktisk ikke stemmer. Anonymous poster hash: 12729...9e1
Lettpåtå Skrevet 9. oktober 2013 #8 Skrevet 9. oktober 2013 Jeg vil ikke direkte kalle det hevn, jeg vil bare vise at jeg ikke er så dum og naiv at han bare kan herse som han vil med meg og tro at han har meg i sin hule hånd. Anonymous poster hash: 39797...013 Det er jo det du gjør. Han får fortsatt bekreftet at han har deg i sin hule hånd så lengde du ikke gjør det du burde ha gjort - dumpet ham.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #9 Skrevet 9. oktober 2013 Hva er det egentlig han har fått deg med på som du ikke er komfortabel med? Anonymous poster hash: 52b01...cef
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #10 Skrevet 9. oktober 2013 Dump han? Jeg vet det er lettere sagt enn gjort, men slike er ingenting å spare på. Evt. kan du avvise han de neste gangene han spør om dere skal møtes, og si at du har andre ting å gjøre. Er han fremdeles interessert, kanskje han vil mer likevel. Anonymous poster hash: 8575f...ade
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #11 Skrevet 9. oktober 2013 Er han fremdeles interessert, kanskje han vil mer likevel. Anonymous poster hash: 8575f...ade Eller bare en håpløs jeger som ikke gir seg før byttet er nedlagt. Anonymous poster hash: 52b01...cef
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #12 Skrevet 9. oktober 2013 Får håpe du ikke er blitt utsatt for en player, jeg er, eller dvs har for ikke så lenge siden vært utsatt for en. Nå er det nok ferdig, og her sitter jeg og er fortsatt hektet og tenker på han hele tiden. Hadde jeg gjort "om igjen", så hadde jeg ikke vært så ivrig etter å svare på meldingene hans. Mens det gjerne tok flere dager før han svarte på meldinger fra meg, så hoppet jeg omtrent med en gang "han sa hopp". Jeg kunne med fordel ha ventet vertfall EN dag, gjerne to før jeg svarte, kanskje ikke alltid heller for en vil jo på den ene siden vise at en er intressert, men på den annen side ikke være altfor hektet. Jeg gjorde vel igrunn alle feil som kunne gjøres, men uansett om jeg hadde gjort det "riktig eller ikke", så tror jeg ikke det hadde spilt noen rolle om en er en player. Vi er jo fortsatt venner på FB og jeg sitter og "ser tegn" som at han har sendt meg sånne "oppfordringer" til å spille diverse spill. FOr en del dager siden fikk jeg en henvendelse og i går fikk jeg en... Helt idiotisk for disse fb spillene og sånne henvendelser er vel sånn en sender til alle på vennelisten som ikke spiller. Dessverre ikke sånn at han har "valgt" meg spesielt til det liksom... Det går vel over. Lykke til ts! Anonymous poster hash: 52c8d...4b1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #13 Skrevet 9. oktober 2013 Du har vært med på ting frivillig. Trodde du at bare fordi du ga anal at du nå eier han? Herregud, skal du hevne deg på noen som bare har tatt det som har bydd seg frem? Ta en titt på deg selv i speilet og slutt og bebreid han for at du ikke får det som du vil. Anonymous poster hash: 9553c...009
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #14 Skrevet 9. oktober 2013 Du har vært med på ting frivillig. Trodde du at bare fordi du ga anal at du nå eier han? Herregud, skal du hevne deg på noen som bare har tatt det som har bydd seg frem? Ta en titt på deg selv i speilet og slutt og bebreid han for at du ikke får det som du vil.Anonymous poster hash: 9553c...009 Hvorfor tror du det handler om anal og at TS har bydd seg frem? Kanskje han jobbet hardt for å få henne og bygget opp tillit over tid? Anonymous poster hash: 52b01...cef 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #15 Skrevet 9. oktober 2013 Hvorfor tror du det handler om anal og at TS har bydd seg frem? Kanskje han jobbet hardt for å få henne og bygget opp tillit over tid?Anonymous poster hash: 52b01...cef Hva så? hvis hun trenger å ha tillit til at han blir værende etter at de har sex så fortjener hun ikke bedre.Anonymous poster hash: 9553c...009
Gjest .-L-. Skrevet 9. oktober 2013 #16 Skrevet 9. oktober 2013 Hvorfor gidder du en som spiller spill da?
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #17 Skrevet 9. oktober 2013 Hva så? hvis hun trenger å ha tillit til at han blir værende etter at de har sex så fortjener hun ikke bedre.Anonymous poster hash: 9553c...009 Tillit handler om mer enn det da vet du. Det skjønner du vel når du blir myndig. Anonymous poster hash: 52b01...cef 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #18 Skrevet 9. oktober 2013 Tillit handler om mer enn det da vet du. Det skjønner du vel når du blir myndig.Anonymous poster hash: 52b01...cef Spar meg. Hvis du prøver å få en mann ved å ha sex med han er sjansen stor for at du blir oppfattet som en hore, noe ts sikkert ble når hun har vært med på noe hun ikke egentlig ville en gang. Slutt og vær bitter for at noen menn ikke er interessert i annet enn sex.Anonymous poster hash: 9553c...009
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #19 Skrevet 10. oktober 2013 Spar meg. Hvis du prøver å få en mann ved å ha sex med han er sjansen stor for at du blir oppfattet som en hore, noe ts sikkert ble når hun har vært med på noe hun ikke egentlig ville en gang. Slutt og vær bitter for at noen menn ikke er interessert i annet enn sex.Anonymous poster hash: 9553c...009 Hvordan vet du at det var slik i dette tilfellet, bar fordi det ofte er slik? Anonymous poster hash: 52b01...cef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå