Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte årets sommerflørt, og alt var helt himmelsk bra. Aldri opplevd slik fullkommenhet hos et annet menneske.

Men så kom det fram at jeg for 3 år siden, hadde hatt med meg en god kompis av han hjem fra byen. Altså 3 år før jeg møtte han her.

Hva synes dere?

Han dumpa meg enkelt og greit, og sa han aldri ville kunne se på meg på samme måte igjen.

Er alt håp ute?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å "dumpe" deg for noe som skjedde for 3år siden!? Herregud, det synes jeg blir for dumt.

• Liker 6
Skrevet

Det er nettopp det jeg også synes... :grine:

men det er en veldig god kompis av han. Men er det noe jeg kan gjøre for å få han til å endre mening?

Bortsett fra å gi han tid, og holde meg unna han!

Skrevet

Jeg kan dessverre forstå det litt altså. Jeg kunne aldri vært kjæreste med en gutt som hadde ligget med en veldig god venninne av meg :/

• Liker 5
Skrevet

Jeg kan dessverre forstå det litt altså. Jeg kunne aldri vært kjæreste med en gutt som hadde ligget med en veldig god venninne av meg :/

Takk, det jeg trenger er litt innputt fra begge sider, jeg synes det er helt for j***lig at det skal ødelegge, men har jo en form for forståelse også!

Skrevet

Jeg ville nok også synes at det var litt ekkelt, men hadde han vært helt rett for meg, så håper jeg at jeg ville kommet over det.

Anonymous poster hash: 6265a...3a7

Skrevet

Jeg ville nok også synes at det var litt ekkelt, men hadde han vært helt rett for meg, så håper jeg at jeg ville kommet over det.

Anonymous poster hash: 6265a...3a7

:kose:

Jeg håper du har rett.

For jeg kan ikke gjøre noen ting med hva jeg allerede har gjort....

Ingen forslag bortsett fra å holde meg unna?

Skrevet

Om det var nok til å ødelegge følelsene hans virker det som om han ikke var så interessert i noe mer enn en sommerflørt.

Anonymous poster hash: 0cf86...a5d

• Liker 2
Skrevet

Om det var nok til å ødelegge følelsene hans virker det som om han ikke var så interessert i noe mer enn en sommerflørt.

Anonymous poster hash: 0cf86...a5d

Er den følelsen jeg sitter igjen med også ja...

Skrevet

Folk er forskjellige. Min samboer kommer fra et lite sted (hvor vi begge nå bor), og siden han hadde mange år som singel før han møtte meg har han jo vært litt "rundt", blant annet har han ligget med hun som nå er min beste venninne rett før han møtte meg. For min del er det helt uproblematisk. Fortid er fortid, og noe slikt bør ikke være dumpegrunn i mitt hode. Stor klem.

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk for mange innspill :)

jeg forstår han i grunn trenger tid. Og det kan jeg gi han.

Men er noe med å være voksen å heve seg over det også! Mener nå jeg... Men jeg kan ikke tvinge han til noen ting

Skrevet

Hvor lenge er det siden han dumpet deg?

Anonymous poster hash: ee005...a95
Skrevet

Hvor lenge er det siden han dumpet deg?

Tja, det var i går på dagen!

Skrevet

Da kan det jo hende at du må bare gi han litt tid til å savne deg.

Hvis ikke du har sagt det allerede kan du si at du angrer utrolig mye på at du lå med han(selv om du faktisk ikke gjør det), og at du skjønner hvorfor han har endret syn på deg, men allikevel synes det er så dumt fordi du vet at dere kunne hatt noe veldig bra sammen.

Vis en litt sårbar side av deg.

Skrevet

Jeg har problemer med at mannen min engang har jenter han har hatt sex med på facebook, jeg - hadde aldri orket det om han skulle omgås dem daglig.

Og hvis han hadde ligget med en god venninne av meg hadde han endt opp med å måtte omgås henne ofte - eller jeg måtte ha kuttet ut venninnen.

Så siden jeg er sjalu av meg ville det aldri ha fungert for meg å date noen som har ligget med en venninne av meg. Jeg ville ha endt opp med å måtte kutte ut èn av dem - og da kutter jeg heller ut sommerflørten enn venninna mi.

Skrevet

Jeg har problemer med at mannen min engang har jenter han har hatt sex med på facebook, jeg - hadde aldri orket det om han skulle omgås dem daglig.

Og hvis han hadde ligget med en god venninne av meg hadde han endt opp med å måtte omgås henne ofte - eller jeg måtte ha kuttet ut venninnen.

Så siden jeg er sjalu av meg ville det aldri ha fungert for meg å date noen som har ligget med en venninne av meg. Jeg ville ha endt opp med å måtte kutte ut èn av dem - og da kutter jeg heller ut sommerflørten enn venninna mi.

Det er nettopp det jeg tror han gjør, og det må jeg bare respektere!

Skrevet

Da kan det jo hende at du må bare gi han litt tid til å savne deg.

Hvis ikke du har sagt det allerede kan du si at du angrer utrolig mye på at du lå med han(selv om du faktisk ikke gjør det), og at du skjønner hvorfor han har endret syn på deg, men allikevel synes det er så dumt fordi du vet at dere kunne hatt noe veldig bra sammen.

Vis en litt sårbar side av deg.

Takk, ja, gir han tid. Jeg søker bare tips og råd her, for å klare være sterk nok til å ikke ta kontakt!

Jeg tror vel i grunn det er dødt uansett, da han fortalte han hadde kutta ut ei dame tidligere, pga det samme før...

Men men

Skrevet (endret)

Det er vel en ærlig sak, jeg applauderer alle som har selvinnsikt nok til å forstå seg selv på dette nivået og at dette mest sannsynlig ikke kommer til å bli en god opplevelse for ham.

Jeg deler ikke hans avgjørelse, og jeg hadde ikke brydd meg om det, men det er bedre at han står for den han er nå enn at han prøver også blir det masse drama når dere får noen flere uker på baken som par.

Endret av Mike Waters
  • Liker 1
Skrevet

Det er vel en ærlig sak, jeg applauderer alle som har selvinnsikt nok til å forstå seg selv på dette nivået og at dette mest sannsynlig ikke kommer til å bli en god opplevelse for ham.

Jeg deler ikke hans avgjørelse, og jeg hadde ikke brydd meg om det, men det er bedre at han står for den han er nå enn at han prøver også blir det masse drama når dere får noen flere uker på baken som par.

Det er jeg helt enig med deg i, og han tok det opp på en bra måte, møtte meg, i stedet for å ta den på sms, eller tilsvarende.

Jeg må bare bite tenna sammen, og innse det er hans tap :jolie:

Skrevet

For å være ærlig trur jeg ikke det hjelper å bare gi han tid uten å ha kontakt med han, da kommer han nok lett over deg.

Hvis du i hele tatt skal ha sjans må du klare å treffe den emosjonelle siden hans.

Men nå snakker jeg bare på vegne av hvordan jeg ville reagert, er jo ikke sikkert vi er så like der,

selv om jeg også er typen som hadde hatt store vanskeligheter med å akseptere at kjæresten min hadde ligget med en god venn av meg.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...