Gå til innhold

Bade i klor - tattoo

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal i bassenget i morgen. Klorvann.Burde jeg la være å nedi vannet med tattooen min? Er 2 uker siden jeg tok den.

Anonymous poster hash: c7e1b...bea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bading utgår, fordi bakterietettheten i vann er høyere enn i luft. I tillegg kan skorpen bløtes opp så mye at den svømmer avgårde sammen med blekket i tatoveringen din. Klorvann er blekende, uansett hvor gammel tatoveringen din er, men særlig når den er ny, da blekket ligger nokså ubeskyttet oppe i huden.

Anonymous poster hash: a7691...3d7
Skrevet

Skorpen er borte. Det går vel bra om jeg får litt vann på den så lenge jeg ikke er nedi med den?

Hvor lenge før jeg kan bade med den?

Skrevet

Skal i bassenget i morgen. Klorvann.Burde jeg la være å nedi vannet med tattooen min? Er 2 uker siden jeg tok den.

Fikk du ikke med noe infoskriv når du tok den? Du skal vente minst 3 mnd før du får klor på den. Så om du skal bade må du dekke den til om du ikke vil risikere å ødelegge den.

Anonymous poster hash: 1c274...d18

• Liker 1
Skrevet

Jo, men det sto ikke noe om bading. Og på nett står det jo alt mellom 1 uke og 6 måneder...

Takk.

Skrevet

Jo, men det sto ikke noe om bading. Og på nett står det jo alt mellom 1 uke og 6 måneder...

Takk.

Ah. Hver gang jeg har tatt tatovering har jeg fått ark med info om alt sånt.

Ta noe gasbind, så kjøper du sånn vannfast folie/bandasjegreie fra apoteket over :) jeg har gjort det sånn hver gang, etter tips fra studio :-)

Anonymous poster hash: 1c274...d18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...