Gjest Anonymous Skrevet 11. juni 2002 #1 Del Skrevet 11. juni 2002 Hvordan har man telefonsex? Hvordan begynner man, hva skal man si osv? Reiser snart fra kjersten en stund og kan nok reine med dette som alternativ...men er redd for at jeg vil føle meg helt dum.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 11. juni 2002 #2 Del Skrevet 11. juni 2002 Har aldri hatt telefonsex før.... så jeg vet ikke hvordan man starter Men det er vel naturlig at dere som kjenner hverandre og som er kjærester vil fortelle hverandre hvordan dere savner hverandre, at dere skulle ønske at dere var sammen nå osv. og da forteller dere hverandre hva dere ville ha gjort om dere var sammen nå. F.eks. kan du si at jeg savner å ligge inntil deg i sengen, ligge på armen din, savner å kysse deg å kjenne hvordan opphisselsen stiger og hvor lyst jeg får til å ha sex med deg........ ehhh.... høres sikkert ikke så bra ut det der men jeg tror det vil falle seg helt naturlig for 2 stykker som er glad i hverandre og som savner hverandre å ha telefonsex dersom dette er noe dere ønsker å ha. Kanskje det rett og slett ikke er noe for dere å ha telefonsex også? at det vil føles rart som du sier og da blir det vel heller ikke noe av. Det som er helt sikkert er at damen som uttalte denne frasen har missforstått noe med telefonsex: "jeg syns telefonsex er oppskrytt, for så fort jeg har dyttet inn telefonen, hører jeg jo ikke lenger hva min kjære sier" _________________ Kristian (71)1212[ Dette Innlegg er endret av: Kristian (71) den 2002-06-11 18:49 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 11. juni 2002 #3 Del Skrevet 11. juni 2002 Det varierer nok fra par til par hvordan man begynner og hva man sier... Tror ikke det er noen "oppskrift" på dette, gjør det som føles mest riktig for dere, og så går resten av seg selv... Skal dere være lenge borte fra hverandre, så blir man som regel kjempekåt etter noen dager, så ting går som regel av seg selv.... Kristian(71): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå