AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #1 Skrevet 8. oktober 2013 Skal man bruke vippetangen før eller etter at man har tatt på mascara? Før kanskje, for mascaraen kan vel gjøre til at vippene brekker? Anonymous poster hash: c3887...a4d
Alja Skrevet 8. oktober 2013 #3 Skrevet 8. oktober 2013 (endret) Sikkert veldig fy fy, men jeg pleier alltid å ta på et tynt lag med mascara på først, så bruke vippetangen rett etterpå, så deler jeg opp med nål de eventuelle øyevippene som er klistret sammen. Så tar jeg volum mascara på etter jeg har delt dem opp og vippet de. Da får de en bøy som faktisk varer også. Oppskriften på perfekte vipper som holder seg fine flere timer. Jeg skviser ikke med vippetangen å legger mye press, jeg klemmer forsiktig og holder den i kanskje 10 sekund. Endret 8. oktober 2013 av Alja91
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #4 Skrevet 9. oktober 2013 Sikkert veldig fy fy, men jeg pleier alltid å ta på et tynt lag med mascara på først, så bruke vippetangen rett etterpå, så deler jeg opp med nål de eventuelle øyevippene som er klistret sammen. Så tar jeg volum mascara på etter jeg har delt dem opp og vippet de. Da får de en bøy som faktisk varer også. Oppskriften på perfekte vipper som holder seg fine flere timer. Jeg skviser ikke med vippetangen å legger mye press, jeg klemmer forsiktig og holder den i kanskje 10 sekund. Samme gjør jeg, bortsett i fra nålen(som forresten var et godt tips mot klumper). Synes ikke jeg får noe særlig effekt hvis jeg bruker vippetangen først. Jeg har ikke mistet noe mer vipper enn vanlig når jeg gjør det. Anonymous poster hash: 6473d...39f 1
heeihallo Skrevet 11. oktober 2013 #5 Skrevet 11. oktober 2013 Du må bruke vippetangen etter! har du på mascara før så kan vippene knekke....
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #6 Skrevet 11. oktober 2013 Jeg varmer vippetanga i glovarmt vann før jeg bruker og dette er så klart FØR jeg tar på mascara Anonymous poster hash: dab01...892 1
j23 Skrevet 12. oktober 2013 #7 Skrevet 12. oktober 2013 Jeg bruker vippetangen først! Litt redd for knekte vipper da alle snakker om det, og litt på grunn av klumper osv. Jeg bruker vannfast maskara og da holder krøllen seg opp heele dagen! Altså: vippetang først, så vannfast maskara! (y)
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #8 Skrevet 12. oktober 2013 Eventuelt varme vippetangen litt forsiktig med føner først, så den blir varm og krøllen varer. Bare passe på så det ikke blir for varmt. Anonymous poster hash: b3775...d3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå