Gå til innhold

en kvinnes synspunkt på saken

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har endelig truffet en jente jeg tror jeg kan havne i et forhold med, vi har vært på et par dater nå og kjemien er veldig bra. jeg føler meg trygg på henne og vi kan snakke om det meste sammen. men jeg savner kroppkontakt, vi har hatt sex en gang og klint en del, men det har vært når vi har vært full. når vi er edru er det knapt nok klemming, og det er ingen av oss som er flinke til å ta innisiativ til det. det gjør at jeg blir litt usikker på hvordan hun ser på meg da. det jeg vil vite er hva tror dere dette er for noe, er hun like innterisert som meg ? jeg har ikke erfaring fra noe tidligere forhold bare en haug med misslykkede flørter, og jeg ønsker ikke at dette skal bli en til

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

To dater og så har dere rukket alt det?

Om hun er som meg så må du ta initiativet. Jeg bruker alltid lang tid på å bli komfortabel med å kose og ta på menn. Men jeg har gjerne har sex tidlig, så det gir ikke mening.

Anonymous poster hash: 85465...a99

• Liker 1
Skrevet

To dater og så har dere rukket alt det?

Om hun er som meg så må du ta initiativet. Jeg bruker alltid lang tid på å bli komfortabel med å kose og ta på menn. Men jeg har gjerne har sex tidlig, så det gir ikke mening.

vi har vært på mer en to dater da, var kansje litt uklar der.

Skrevet

vi har vært på mer en to dater da, var kansje litt uklar der.

Ok. Jeg har selv vært i et forhold som varte i flere måneder der jeg ikke turte å legge meg inntil ham på sofaen, gi uoppfordrede klemmer og kyss osv. Jeg hadde lyst, men for å gjøre det, så må jeg føle meg helt trygg.

I offentlighet liker jeg ikke for mye tafsing fordi jeg ikke liker når andre gjør det. Klem, raskt kyss, holde hender eller å stryke over armen er greit.

Vet ikke om jeg svarer på spørsmålet ditt?

Skrevet

Ok. Jeg har selv vært i et forhold som varte i flere måneder der jeg ikke turte å legge meg inntil ham på sofaen, gi uoppfordrede klemmer og kyss osv. Jeg hadde lyst, men for å gjøre det, så må jeg føle meg helt trygg.

I offentlighet liker jeg ikke for mye tafsing fordi jeg ikke liker når andre gjør det. Klem, raskt kyss, holde hender eller å stryke over armen er greit.

Vet ikke om jeg svarer på spørsmålet ditt?

jo det gjør du forsåvidt, men jeg vet ikke om vi er et forhold enda da men, tingen er bare at jeg føler at jeg kansje burde ta litt mer innisiativ til det da, men det kan jo hende vi bare må ta tiden til hjelp

Skrevet

Kjør på. Du vet hva du savner og hva du vil ha. Noen må ta initiativ, så da kan det like gjerne være deg som har sett at noe mangler. Men for at du selv skal være mest mulig komfortabel, så gjør det til litt naturlig.

I starten med min bedre halvdel, så fiklet jeg ofte med klokken hans dersom vi satt tvers over bordet for hverandre, for å så plutselig holdt vi hender eller kjærtegnet hender.

Ser sere film sammen, så sett deg inntil henne heller enn på andre siden av sofaen, legg armen rundt henne og sett deg komfortabelt. Stryk hår bort fra ansiktet hennes, ta på en ring eller et smykke om du skal si at det er pent. Vær nær og vær tilgjengelig og åpen og la resten falle naturlig. Da tør kanskje hun også å ta litt mer initiativ.

• Liker 1
Skrevet

jo det gjør du forsåvidt, men jeg vet ikke om vi er et forhold enda da men, tingen er bare at jeg føler at jeg kansje burde ta litt mer innisiativ til det da, men det kan jo hende vi bare må ta tiden til hjelp

Ja, det er det jeg prøver å si. Ta det sakte, men ikke vent på at hun gjør det for da blir det kanskje aldri noe forhold.

Men respekter grensene hennes selvfølgelig. Du merker jo om hun liker det eller ikke.

Skrevet

her var det mange gode tips, så jeg skal ta det til etterettning :)

Skrevet

jeg har endelig truffet en jente jeg tror jeg kan havne i et forhold med, vi har vært på et par dater nå og kjemien er veldig bra. jeg føler meg trygg på henne og vi kan snakke om det meste sammen. men jeg savner kroppkontakt, vi har hatt sex en gang og klint en del, men det har vært når vi har vært full. når vi er edru er det knapt nok klemming, og det er ingen av oss som er flinke til å ta innisiativ til det. det gjør at jeg blir litt usikker på hvordan hun ser på meg da. det jeg vil vite er hva tror dere dette er for noe, er hun like innterisert som meg ? jeg har ikke erfaring fra noe tidligere forhold bare en haug med misslykkede flørter, og jeg ønsker ikke at dette skal bli en til

Fra en kvinnes synspunkt:

Hun sitter garantert å venter på at du skal ta insj! Er i samme situasjonen selv, hvor jeg venter på at han skal ta insj. Så bare kjør på:) Du har jo ingenting å tape. Tenker det ville vært værre å la henne tro at du ikke er int, og at hun går videre

Anonymous poster hash: a8e94...dd3

• Liker 1
Skrevet

Jenter venter ofte på at gutten skal ta kontakt, så om jeg var deg ville jeg gjort det.

Anonymous poster hash: 7ebc8...f3c
  • Liker 2
Skrevet

Måtte værgudene stå deg bi, Robert90.

Skrevet

Ta kontroll! Be the man! You can do it ;):trene:

Skrevet

Just do it! :) Veldig mange mennesker er sjenerte, enten de er menn eller kvinner. Og da blir det, dessverre, opp til den parten som er minst/ikke sjenert å gjøre noe med saken.

Bare ta tak i hånden hennes når dere går rundt ute, omfavn henne for en klem dersom du føler for det, sett deg tett inntil henne i sofaen, osv.

Med mindre du tar helt av og tafser vilt i tide og utide, eller hun har issues med intimitet, vil hun nok bare sette pris på at du tar initiativet. Det er veldig menneskelig å like kroppskontakt, men sjenerthet er også meget utbredt.

Anonymous poster hash: f2af7...152
Skrevet

Bare gjør det! Jeg har ofte vært den jenta som venter på at gutten skal ta initiativ. Tørr bare ikke selv :P Så do it! Om hun trekker seg tilbake så skjønner du jo hvorfor.

Anonymous poster hash: cc767...d6c
Skrevet

Bare gjør det! Jeg har ofte vært den jenta som venter på at gutten skal ta initiativ. Tørr bare ikke selv :P Så do it! Om hun trekker seg tilbake så skjønner du jo hvorfor.

Anonymous poster hash: cc767...d6c

ja jeg bare må det neste gang jeg ser henne. jeg føler det er noe som trengs for at vi skal komme videre. nå jobber jeg i en turnuss jobb så det er en stund til, men nå skal jeg bare ta initiativ :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...