Gjest muffen2 Skrevet 30. april 2004 #1 Skrevet 30. april 2004 Jeg er 24 år, ganske tynn og har ikke spesielt store pupper. Nå i det siste året har jeg merket at huden på brystet har blitt kjempestygg og rynkete :veldigsur: Sånne streker nedover liksom.... Jeg har ikke pleid å smøre meg med fuktighetskrem på brystet da jeg også er plaget med litt kviser/hudormer her, som blir mye værre hvis jeg smører på krem. Utrolig kjipt å ha så stygg hu i utringningen i en alder av 24 år. Hvorfor har det blitt sånn? Det er vel ikke noe å gjøre med dette nå? *sukk*
Madammen Skrevet 30. april 2004 #2 Skrevet 30. april 2004 Er ikke akkurat noen ekspert på området, men har du prøvd å bruke peeling et par -tre ganger i uken og så smøre deg inn med en lett bodylotion etterpå? Det hjalp ihvertfall på mine nuppete overarmer, men det spørs om det hjelper på rynker da...
Gjest muffen2 Skrevet 30. april 2004 #3 Skrevet 30. april 2004 bruker peeling, men den tåler ikke body lotion etterpå Har prøvd å smøre på litt aloe vera, men det ga liksom ikke nok fuktighet... burde kanskje gå til en hudpleier og spørre om råd....?
Gjest Anonymous Skrevet 1. mai 2004 #4 Skrevet 1. mai 2004 Du får slike streker nedover brystet når du sover mye på siden.
Gjest muffen2 Skrevet 1. mai 2004 #5 Skrevet 1. mai 2004 i know... jeg sover alltid i fosterstilling. det er nok det som har gjort det
Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 26. februar 2009 #6 Skrevet 26. februar 2009 Gå inn på www.decollettepads.co.uk. problemet blir borte:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå