Gå til innhold

Blir helt fortullet når jeg er med han

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For noen uker siden møtte jeg en gutt på fest. Han er en litt nerdete type, sjenert og stille, men kjempesnill og grei. I starten syntes jeg egentlig bare han var litt søt, men nå har jeg falt pladask for han og jeg synes han er verdens kjekkeste. Vi kom godt overens og flørtet litt i løpet av kvelden. Dagen etter tok han kontakt med meg på facebook og vi har pratet daglig siden. Vi har også møttes flere ganger, men når vi møttes så blir jeg veldig rotete og vimsete. Jeg tenker ikke klart og jeg rødmer når han ser meg inn i øynene. Han er helt normal med meg, han flørter litt og slikt og jeg vet han er interessert ettersom han sa det til en venninne av meg. Når vi ser hverandre inn i øynene så kan jeg fortape meg helt i øynene hans og bare space ut helt. Jeg har aldri oppført meg sånn rundt en gutt før og jeg lurer på hva man kan gjøre for å undertrykke dette litt?
Og nei jeg er ikke 14 år, men 22 :)

Anonymous poster hash: 46388...766
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er vel forelsket. Hvorfor ikke bare gi slipp og kjenn på den deilige følelsen ;)

Jeg vet jeg er foreslket og det er en deilig følelse, men det at jeg ikke klarer å være helt meg selv med han synes jeg er litt plagsomt :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen uker siden møtte jeg en gutt på fest. Han er en litt nerdete type, sjenert og stille, men kjempesnill og grei. I starten syntes jeg egentlig bare han var litt søt, men nå har jeg falt pladask for han og jeg synes han er verdens kjekkeste. Vi kom godt overens og flørtet litt i løpet av kvelden. Dagen etter tok han kontakt med meg på facebook og vi har pratet daglig siden. Vi har også møttes flere ganger, men når vi møttes så blir jeg veldig rotete og vimsete. Jeg tenker ikke klart og jeg rødmer når han ser meg inn i øynene. Han er helt normal med meg, han flørter litt og slikt og jeg vet han er interessert ettersom han sa det til en venninne av meg. Når vi ser hverandre inn i øynene så kan jeg fortape meg helt i øynene hans og bare space ut helt. Jeg har aldri oppført meg sånn rundt en gutt før og jeg lurer på hva man kan gjøre for å undertrykke dette litt?

Og nei jeg er ikke 14 år, men 22 :)

Haha, er som å lese om meg dette her! :-)

Jeg er sånn med min kjæreste! Når han ser på meg lenge så rødmer jeg, og jeg blir ei real fjolle rundt han :P Er forelsket og lykkelig :-)

Anonymous poster hash: c8d43...713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...