AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #1 Skrevet 8. oktober 2013 Er ei jente på 19 som har vært seksuelt aktiv siden jeg var 17. Etter noen korte forhold har jeg nytt singellivet og bare hatt uforpliktete flørter med gutter, noen har vært faste elskere og noen har bare vært for en natt de sistnevnte har det i blant med å få meg til å føle meg brukt og lurt. Mange ganger er ONS heeeerlig, men jeg har også lært meg å kjenne igjen de som bare vil tømme seg å stikke. De kjører egoløp så fort de får sjansen og bare kjører så jeg noen ganger, men ikke alltid, til og med får vondt,og ber dem stoppe. Men de fortsetter til de kommer, som kan ta alt fra 10 sekunder til 2 minutter. Jeg er lei av å bli behandlet dårlig i senga av enkelt gutter, og selv om jeg var med på det i starten føler jegmeg mistbrukt når de ikke tar noe hensyn i heletatt. Har jeg rett til å anmelde sånne gutter for voldtekt? Anonymous poster hash: 9e359...e34
Mb26 Skrevet 8. oktober 2013 #2 Skrevet 8. oktober 2013 (endret) Skjønner at du føler det sånn, det er veldig råttent og egoistisk gjort av dem. Derfor burde man ligge med noen man stoler på skjønner det er vanskelig å stole på en ONS, men neste gang kan du velge deg ut en som i det minste viser deg litt respekt! Og nei, jeg tror den voldtektssaken ville blitt henlagt om du anmeldte. Selvom det som sagt er veldig dårlig gjort! Endret 8. oktober 2013 av Mb26
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #3 Skrevet 8. oktober 2013 vel.. Når du må spør fremmede folk om du kan anmelde fordi du føler deg lurt, blir svaret mitt nei. Ja, det er dårlig gjort av dem, men du velger faktisk selv å bli med de hjem. Anonymous poster hash: 76d8a...9ce 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #4 Skrevet 8. oktober 2013 TS, beklager for min første post, jeg leste for fort. Det er et overgrep mot deg å ikke stoppe når du sier nei. Men jeg tror ikke anmeldelse i dette tilfellet ville ført til noe, da de fremstår mer som egoistiske rasshøl i senga, ikke voldtektsmenn. Anonymous poster hash: 10f0e...19a 2
Adhara Skrevet 8. oktober 2013 #5 Skrevet 8. oktober 2013 Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Irrlys, mod. 1
minister-mio Skrevet 8. oktober 2013 #6 Skrevet 8. oktober 2013 Ber du dem stoppe og de ikke stopper er det voldtekt 2
Djungelvrål Skrevet 8. oktober 2013 #7 Skrevet 8. oktober 2013 Herregud, hold deg hjemme og klem sammen beina. Du høres ikke ut som om du er moden for sex, og NEI det er ikke i nærheten av voldtekt. 12
Lulilelu Skrevet 9. oktober 2013 #8 Skrevet 9. oktober 2013 Å be noen om å stoppe midt i akten men at de fortsetter er ikke voldtekt. Hvis man virkelig prøver å få mannen av seg, skriker, slår og da blir holdt nede/fast og blir brukt vold mot, da er det voldtekt, uansett om man var med til å begynne med. Man har all rett til å ombestemme seg når som helst. Så nei det du beskriver er ikke voldtekt og saken hadde blitt henlagt.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #9 Skrevet 9. oktober 2013 Å be noen om å stoppe midt i akten men at de fortsetter er ikke voldtekt. Hvis man virkelig prøver å få mannen av seg, skriker, slår og da blir holdt nede/fast og blir brukt vold mot, da er det voldtekt, uansett om man var med til å begynne med. Man har all rett til å ombestemme seg når som helst. Så nei det du beskriver er ikke voldtekt og saken hadde blitt henlagt. Er ikke det litt motsigende? Anonymous poster hash: 10f0e...19a 6
BunnyBlue Skrevet 9. oktober 2013 #10 Skrevet 9. oktober 2013 Er ikke det litt motsigende?Anonymous poster hash: 10f0e...19a Jeg tror hun mener at det ER et overgrep, men ikke voldtekt
Lulilelu Skrevet 9. oktober 2013 #11 Skrevet 9. oktober 2013 Er ikke det litt motsigende? Anonymous poster hash: 10f0e...19a Forstår hva du mener, men det er ikke det likevel. Man har rett til å ombestemme seg når som helst, men det betyr ikke at man blir voldtatt selv om motparten ikke stopper.
ElectricScum Skrevet 9. oktober 2013 #12 Skrevet 9. oktober 2013 Jasåja, du sitter der med en håndfull potensielle voldtektskandidater og grunner på om du kanskje skal hive inn en anmeldelse eller tre. Helt rimelig scenario. 5
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #13 Skrevet 9. oktober 2013 Utrolig at noen må spørre om de kan anmelde en voldtekt. Når man er 19 bør man vite hva voldtekt er for noe. Anonymous poster hash: 99a67...6e8
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #14 Skrevet 9. oktober 2013 Selvsagt skal den andre stoppe om man ber den om å stoppe! Det sier jo seg selv, men da du begynte med frivillig sex med disse blir nok sakene henlagt om du anmelder, det blir ord mot ord. Mennene kan si at du aldro ba de om å stoppe. Jeg har selv blitt narret til sengs av menn som kunn vil knulle og ikke noe mer, det skjer med ca alle kvinner. Du må enten godta å ha onenights hvor mennene bare bruker deg eller slutte å ha sex slik. Heller date og ha sex etter tredje daten, eller noe sånt. Vil de ikke date så skrev ikke for det. Men uansett, stopp betyr stopp! Anonymous poster hash: f145c...9aa
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #15 Skrevet 9. oktober 2013 Tror du må bli flinkere til å sette grenser. Hvis de overkjører deg må du si nei, og stoppe dem. Dytt dem vekk, knip beina sammen, si at du ikke vil når de skal være så jævla ego. Fortsetter de da er det voldtekt, men de fleste menn respekterer et tydelig nei. Anonymous poster hash: 92434...1ae 1
Gjest Atheena Skrevet 9. oktober 2013 #16 Skrevet 9. oktober 2013 Du blir brukt av guttene og du lar deg bruke. Jeg ville vurdert mitt forhold til ONS og passet på at du ikke gjør det med hvem som helst.
edderkoppdame Skrevet 9. oktober 2013 #17 Skrevet 9. oktober 2013 herregud jente, synes du skal vente med tilfeldig sex til du er mer moden. Du velger å gå til køys med dem og knulle, og så skal du anmelde dem for voldtekt fordi de ikke tar hensyn? Lykke til med å nå frem i rettsystemet med en slik sak. Synes du skal bli flinkere til å sette grenser jeg. Det å ha mange ons, er risikofylt. Av og til er det bra og av og til sitter man igjen med en ekkel bismak, og det bør man lære seg å takle. Men ja, de bør stoppe når du ber dem, helst bør du befale.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #18 Skrevet 9. oktober 2013 Er ei jente på 19 som har vært seksuelt aktiv siden jeg var 17. Etter noen korte forhold har jeg nytt singellivet og bare hatt uforpliktete flørter med gutter, noen har vært faste elskere og noen har bare vært for en natt de sistnevnte har det i blant med å få meg til å føle meg brukt og lurt. Mange ganger er ONS heeeerlig, men jeg har også lært meg å kjenne igjen de som bare vil tømme seg å stikke. De kjører egoløp så fort de får sjansen og bare kjører så jeg noen ganger, men ikke alltid, til og med får vondt,og ber dem stoppe. Men de fortsetter til de kommer, som kan ta alt fra 10 sekunder til 2 minutter. Jeg er lei av å bli behandlet dårlig i senga av enkelt gutter, og selv om jeg var med på det i starten føler jegmeg mistbrukt når de ikke tar noe hensyn i heletatt. Har jeg rett til å anmelde sånne gutter for voldtekt?Anonymous poster hash: 9e359...e34 Slutt å ligg med alle du møter på, herlighet, du er 19 år. Du ender opp med å få (hvis du ikke allerede har fått det) et rykte som løs, og det vil du vel ikke..? Ta tak i deg selv, slutt å ligg rundt, finn deg en ordentlig gutt du kan ha et ordentlig forhold til. Og til slutt, nei, det er ingenting å anmelde, dette er noe du selv har lagt opp til, skjerp deg fra nå av, så skal du se du får det mye bedre. Anonymous poster hash: c14f9...71d 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #19 Skrevet 9. oktober 2013 Da er det mange mannfolk som skulle ha vært anmeldt for voldtekt fordi de suger i senga og bare tenker på seg selv. Anonymous poster hash: ff75d...191
Pene sko... Skrevet 9. oktober 2013 #20 Skrevet 9. oktober 2013 (endret) Jeg tror hun mener at det ER et overgrep, men ikke voldtekt Og begge deler er like straffbart og like vondt for offeret. Endret 9. oktober 2013 av Pene sko...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå