AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #1 Skrevet 8. oktober 2013 For 6 år siden hadde jeg et uforpliktende forhold til en mann som skulle være et pauseinnslag mellom meg og han jeg senere giftet meg med. Vi hadde pause i denne perioden, så det var ikke utroskap involvert. Tror nok jeg med sikkerhet kan si at jeg falt litt for denne fyren, men det endte med at jeg ba han ryke og reise til slutt og flyttet sammen med han jeg nå bor sammen med og har 1 barn med. Jeg tror muligens han også falt for meg, men vi har aldri vært særlig flinke til å kommunisere sammen, så fikk aldri bragt klarhet i det. I årene som har gått siden vi gikk hvert til vårt, har jeg ikke hørt så veldig mye ifra han, men så plutselig tok han kontakt igjen for ca 1 år siden. Da fortalte han meg at han hadde fått seg samboer og at de hadde planer om å bygge hus sammen og kanskje også få barn. Så hørte jeg ikke mer før nå ganske nylig, hvor han sender meg en mail og fortalte at han nå var singel. Siden han vet at jeg nå er etablert og har barn så lurer jeg på hva han egentlig holder på med? jeg skjønner han ikke... han sier aldri noe om noen ting. Anonymous poster hash: a41fa...b81
Sugar&Spice Skrevet 8. oktober 2013 #3 Skrevet 8. oktober 2013 han er kåt Eller ensom og deppa fordi forholdet hans har gått i vasken, og tenker at "åh, men hun der, hun var bra... Kanskje jeg har en sjanse der..." 2
Gjest RompeRusk Skrevet 8. oktober 2013 #4 Skrevet 8. oktober 2013 Eller ensom og deppa fordi forholdet hans har gått i vasken, og tenker at "åh, men hun der, hun var bra... Kanskje jeg har en sjanse der..." Njeh, den enkleste løsningen er som regel den riktigste Han vet jo at hun er gift 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #5 Skrevet 8. oktober 2013 ts her. Bare syntes det er så rart, for dette blir 3 gangen han prøver å ta opp tråden på disse årene. uten at noe har skjedd. Og hadde det enda vært sånn at vi hadde hatt kontakt imellom, kunne en kanskje ha sett på det som et ønske om vennskap, men sånn har det jo ikke vært. syntes det virker rart om dette bare handler om at han er kåt, men som sagt, jeg skjønner ikke hva han driver med heller.... Anonymous poster hash: a41fa...b81
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #6 Skrevet 9. oktober 2013 Du er sikkert bare en av mange han prøver lykken hos. Menn er sånn. Når de har lyst på noen andre enn kjæresten eller blir single, da saumfarer de tidligere kontakter som en del av jakten. Ikke noe rart med det. De bare er sånn. Anonymous poster hash: f1aab...d46 1
LissiN Skrevet 9. oktober 2013 #7 Skrevet 9. oktober 2013 Menn er mer redd for å være alene enn kvinner. Vi har som oftest et større nettverk rundt oss som kan hjelpe. Så er redd han bare ikke ønsker være alene, og ser sitt snitt i å prøve ødelegge for deg 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #8 Skrevet 9. oktober 2013 Kan jo være så enkelt at han syntes dere hadde en bra ting. Og at det ikke skader å prøve seg. Anonymous poster hash: fceb5...232
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #9 Skrevet 9. oktober 2013 Jeg tror mange menn synes det er enklere å ta kontakt med kvinner de allerede kjenner, så når de da blir single tar de "runden" blant gamle flammer og sjekker om det er noe å hente der før de ev. må ut på det åpne markedet igjen Opplevd det samme selv noen ganger, tydeligvis har de helt fortrengt at det var en grunn til at det ikke funket første gang. Skjer det mens de fortsatt er i et forhold er det vel kanskje litt spenning de er ute etter i en dårlig periode, en bekreftelse på at de duger og at det er kona som er dust som ikke ser det Anonymous poster hash: 46ff6...08b 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #10 Skrevet 9. oktober 2013 Ja, er mulig det faktisk handler om det og at det alltid har handlet om dette, selv om jeg har oppfattet det annerledes på bakgrunn av en del ting som jeg ikke har nevnt i denne tråden, da det hadde blitt veldig langt. får vel vite det denne gangen tenker jeg... er det ikke et en sier at alle gode ting er 3? Men er fremdeles ikke overbevist hehe. Anonymous poster hash: a41fa...b81
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #11 Skrevet 9. oktober 2013 Ja, er mulig det faktisk handler om det og at det alltid har handlet om dette, selv om jeg har oppfattet det annerledes på bakgrunn av en del ting som jeg ikke har nevnt i denne tråden, da det hadde blitt veldig langt. får vel vite det denne gangen tenker jeg... er det ikke et en sier at alle gode ting er 3? Men er fremdeles ikke overbevist hehe. Anonymous poster hash: a41fa...b81 Ja han har vel personlige problemer av noe slag, og så skal du analysere han og hjelpe han ut av det. Lykke til Anonymous poster hash: f1aab...d46 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #12 Skrevet 9. oktober 2013 Ja han har vel personlige problemer av noe slag, og så skal du analysere han og hjelpe han ut av det. Lykke til Anonymous poster hash: f1aab...d46 nei, tror nok ikke det nei... Hverken nr 1 eller nr 2. Anonymous poster hash: a41fa...b81
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #13 Skrevet 9. oktober 2013 nei, tror nok ikke det nei... Hverken nr 1 eller nr 2. Anonymous poster hash: a41fa...b81 Hva er det du vil frem til, da? Anonymous poster hash: f1aab...d46
Gjest Heartbeat Skrevet 10. oktober 2013 #14 Skrevet 10. oktober 2013 Du er sikkert bare en av mange han prøver lykken hos. Menn er sånn. Når de har lyst på noen andre enn kjæresten eller blir single, da saumfarer de tidligere kontakter som en del av jakten. Ikke noe rart med det. De bare er sånn. Anonymous poster hash: f1aab...d46 Ja, dette er så selvopplevd med nesten samtlige ekser, så jeg konkluderer med at kjempemange menn er slik. Menn er mer redd for å være alene enn kvinner. Vi har som oftest et større nettverk rundt oss som kan hjelpe. Så er redd han bare ikke ønsker være alene, og ser sitt snitt i å prøve ødelegge for deg Enig i dette 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #15 Skrevet 10. oktober 2013 uff ... nå viser det seg at det er jeg som hadde sendt han en mail først og spurt han om noe jeg lurte på der og da ( er litt over 1 uke siden), men så hadde jeg faktisk glemt det, så da han svarte på mailen trodde jeg det var han som tok kontakt igjen . Jeg skjønner ikke hvordan jeg kan ha glemt at jeg sendte mail til han Anonymous poster hash: a41fa...b81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå