AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #1 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg er en gutt som gjerne vil gå opp i vekt, nå er jeg 186 høy og veier 64 kilo. Jeg begynte å trene for noen måneder siden og merket resutlater raskt (jeg la på 4 kilo) og så forskjell. Men nå har det stagnert litt, jeg vet det har med både hva jeg spiser og hvordan jeg spiser. Jeg spiser fire måltider om dagen, men spiser som oftest ikke før jeg merker jeg begynner å bli ordentlig sulten. Jeg er ikke interessert i å bygge så veldig muskler, jeg hadde ikke tatt skade av å få litt mer fett på kroppen heller. Det jeg lurer på er om det finnes noen steder hvor man enkelt kan lese seg opp på hva man bør spise, hvor ofte og slikt. Anonymous poster hash: 6b5d3...255
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #2 Skrevet 9. oktober 2013 Anbefaler deg å sjekke ut forumet på fitnessbloggen.no. Der er det mange personer som har peiling på alt innen kost og trening. I tillegg er det gode tips til hvordan du skal gå opp i vekt på en sunn måte. Anonymous poster hash: 63e04...f11
Gjest ildhane Skrevet 11. oktober 2013 #3 Skrevet 11. oktober 2013 bestill en stor pizza, hell olivenolje over, spis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå