vannm75 Skrevet 8. oktober 2013 #1 Skrevet 8. oktober 2013 Skal være i Bergen ei ukes tid, noen lokalkjente som vet om billig/ gratis parkering? I sentrum og organ, Evt hvor jeg kan ta buss eller bybanen inn t sentrum...håper noen lokal kjente kan gi meg noen gode svar..
Betty2 Skrevet 8. oktober 2013 #2 Skrevet 8. oktober 2013 områder oppe med haukelands hallen er gratis (men her kan være vannskelig å få parkering på dagtid da det er mye fremmed parkering i området) ellers jo det meste uover laksevåg og innover mot statoilviken gratis parkering. (untatt industri områdene) på søndager og mellom kl 23-07 er det gratis å parkere i sentrum. 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #3 Skrevet 8. oktober 2013 Evt hvor jeg kan ta buss eller bybanen inn t sentrum...håper noen lokal kjente kan gi meg noen gode svar.. Hvor skal du bo? Anonymous poster hash: 7bc8b...bb2
Gjest RompeRusk Skrevet 8. oktober 2013 #5 Skrevet 8. oktober 2013 Ofte mye ledig å finne ute i sandviken. Og kommer du å stjeler en av de fååå ledige parkeringsplassene som er på Danmarksplass, kommer jeg til å grisebanke deg! 2
vannm75 Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter #7 Skrevet 8. oktober 2013 (endret) Takker... Endret 9. oktober 2013 av vannm75
Gjest RompeRusk Skrevet 8. oktober 2013 #8 Skrevet 8. oktober 2013 Kan e tolke det som om du vil invitere meg ut på en date.. Hehe.. Hvis du er klar for å bli stepappa, så vær så god
vannm75 Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter #9 Skrevet 8. oktober 2013 Hvis du er klar for å bli stepappa, så vær så god Viss du er klar for å bli ste mamma, så væresegod;-) og tips til aktiviteter for barn (ca 6 år) mottas med takk..;-)
vannm75 Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter #10 Skrevet 8. oktober 2013 (endret) ;-) Endret 9. oktober 2013 av vannm75
Gjest RompeRusk Skrevet 8. oktober 2013 #11 Skrevet 8. oktober 2013 Viss du er klar for å bli ste mamma, så væresegod;-) og tips til aktiviteter for barn (ca 6 år) mottas med takk..;-) Tror det holder med den ene som kommer om 3 måneders tid - Akvariet - Fine fjellturer opp til Fløien og Ulriken Ellers så er jeg lite kreativ.. 1
vannm75 Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter #12 Skrevet 8. oktober 2013 Tror det holder med den ene som kommer om 3 måneders tid - Akvariet - Fine fjellturer opp til Fløien og Ulriken Ellers så er jeg lite kreativ.. Grattis, du går spennende tider imøte da...
Neket Skrevet 9. oktober 2013 #13 Skrevet 9. oktober 2013 Er det ikke soneparkering på Sydneshaugen da? Alt i sentrum er vel sone? Bodde på Møhlenpris og der var det soneparkering ihvertfall. Må nok over Puddefjordsbruen, Nygårdsbroen eller langt ut i Sandviken før man finner noe gratis. Bygarasjen er det vel ikke så ille døgnpris på i forhold til de andre parkeringshusene?
Gjest RompeRusk Skrevet 9. oktober 2013 #14 Skrevet 9. oktober 2013 Er det ikke soneparkering på Sydneshaugen da? Alt i sentrum er vel sone? Bodde på Møhlenpris og der var det soneparkering ihvertfall. Må nok over Puddefjordsbruen, Nygårdsbroen eller langt ut i Sandviken før man finner noe gratis. Bygarasjen er det vel ikke så ille døgnpris på i forhold til de andre parkeringshusene? godt mulig det er det, jeg har ihvertfall parkert der gjentatte ganger uten å få problemer men det var på nattestid da, kanskje det har noe med saken å gjøre
Neket Skrevet 9. oktober 2013 #15 Skrevet 9. oktober 2013 Om natten er ikke parkeringsvaktene like ivrige, de jobber jo i kommunen
Gjest Houdini Skrevet 9. oktober 2013 #16 Skrevet 9. oktober 2013 Det går iaf ikke an å parkere i Sandviken lenger, de har utvidet soneparkeringen. Før kunne man i det minste parkere der og ta Mulen-bussen til byen, eller gå da .. for den som liker sånt. De eneste områdene jeg vet om nå er Landås, Haukeland, Danmarks plass. Jeg prøver noen ganger å parkere der med Øvre Korskirkeallmenningen eller bak BT, men der er det bare sånn 5 parkeringsplasser. ALLTID STINNFULLT, utenom tidlig på morningen eller når folk drar fra jobb. Argh, savner da Festplassen var en gigantisk parkeringsplass. :-P
Gjest Houdini Skrevet 9. oktober 2013 #17 Skrevet 9. oktober 2013 Jeg parkerte på dagtid "illegalt" på Nygårdshøyden på en søndag, fikk ingen parkeringsbot. Er soneparkering.
Gjest Houdini Skrevet 9. oktober 2013 #18 Skrevet 9. oktober 2013 godt mulig det er det, jeg har ihvertfall parkert der gjentatte ganger uten å få problemer men det var på nattestid da, kanskje det har noe med saken å gjøre På nettene, ja, da tør jeg også å bare sette fra meg bilen, type etter kl 8-9 også.
Gjest RompeRusk Skrevet 9. oktober 2013 #19 Skrevet 9. oktober 2013 Om natten er ikke parkeringsvaktene like ivrige, de jobber jo i kommunen de er veldig aktive på Danmarksplass ihvertfall skjønner forresten ikke hvorfor soneparkering gjelder her også, for det er nesten mulig å få parkering for oss som bor her..
vannm75 Skrevet 9. oktober 2013 Forfatter #20 Skrevet 9. oktober 2013 Takker for alle tips, d ble p hus i sentrum, tryggeste, og tar ikke sjansen på bot..;-) fikk sett fløyen i dag,,, akvariet og vil vite senteret venter..;-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå