Gå til innhold

Parkering i Bergen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal være i Bergen ei ukes tid, noen lokalkjente som vet om billig/ gratis parkering? I sentrum og organ, Evt hvor jeg kan ta buss eller bybanen inn t sentrum...håper noen lokal kjente kan gi meg noen gode svar..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

områder oppe med haukelands hallen er gratis (men her kan være vannskelig å få parkering på dagtid da det er mye fremmed parkering i området) ellers jo det meste uover laksevåg og innover mot statoilviken gratis parkering. (untatt industri områdene) på søndager og mellom kl 23-07 er det gratis å parkere i sentrum.

• Liker 1
Skrevet

Evt hvor jeg kan ta buss eller bybanen inn t sentrum...håper noen lokal kjente kan gi meg noen gode svar..

Hvor skal du bo?

Anonymous poster hash: 7bc8b...bb2

Skrevet

I sentrum augustin...hotell

Gjest RompeRusk
Skrevet

Ofte mye ledig å finne ute i sandviken.

Og kommer du å stjeler en av de fååå ledige parkeringsplassene som er på Danmarksplass, kommer jeg til å grisebanke deg!

• Liker 2
Skrevet (endret)

Takker...

Endret av vannm75
Gjest RompeRusk
Skrevet

Kan e tolke det som om du vil invitere meg ut på en date.. Hehe..

Hvis du er klar for å bli stepappa, så vær så god :)

Skrevet

Hvis du er klar for å bli stepappa, så vær så god :)

Viss du er klar for å bli ste mamma, så væresegod;-) og tips til aktiviteter for barn (ca 6 år) mottas med takk..;-)

Skrevet (endret)

;-)

Endret av vannm75
Gjest RompeRusk
Skrevet

Viss du er klar for å bli ste mamma, så væresegod;-) og tips til aktiviteter for barn (ca 6 år) mottas med takk..;-)

Tror det holder med den ene som kommer om 3 måneders tid ;)

- Akvariet

- Fine fjellturer opp til Fløien og Ulriken

Ellers så er jeg lite kreativ..

• Liker 1
Skrevet

Tror det holder med den ene som kommer om 3 måneders tid ;)

- Akvariet

- Fine fjellturer opp til Fløien og Ulriken

Ellers så er jeg lite kreativ..

Grattis, du går spennende tider imøte da...

Skrevet

Er det ikke soneparkering på Sydneshaugen da? Alt i sentrum er vel sone? Bodde på Møhlenpris og der var det soneparkering ihvertfall. Må nok over Puddefjordsbruen, Nygårdsbroen eller langt ut i Sandviken før man finner noe gratis. Bygarasjen er det vel ikke så ille døgnpris på i forhold til de andre parkeringshusene?

Gjest RompeRusk
Skrevet

Er det ikke soneparkering på Sydneshaugen da? Alt i sentrum er vel sone? Bodde på Møhlenpris og der var det soneparkering ihvertfall. Må nok over Puddefjordsbruen, Nygårdsbroen eller langt ut i Sandviken før man finner noe gratis. Bygarasjen er det vel ikke så ille døgnpris på i forhold til de andre parkeringshusene?

godt mulig det er det, jeg har ihvertfall parkert der gjentatte ganger uten å få problemer :) men det var på nattestid da, kanskje det har noe med saken å gjøre :P

Skrevet

Om natten er ikke parkeringsvaktene like ivrige, de jobber jo i kommunen :)

Gjest Houdini
Skrevet

Det går iaf ikke an å parkere i Sandviken lenger, de har utvidet soneparkeringen. Før kunne man i det minste parkere der og ta Mulen-bussen til byen, eller gå da .. for den som liker sånt.

De eneste områdene jeg vet om nå er Landås, Haukeland, Danmarks plass. Jeg prøver noen ganger å parkere der med Øvre Korskirkeallmenningen eller bak BT, men der er det bare sånn 5 parkeringsplasser. ALLTID STINNFULLT, utenom tidlig på morningen eller når folk drar fra jobb.

Argh, savner da Festplassen var en gigantisk parkeringsplass. :-P

Gjest Houdini
Skrevet

Jeg parkerte på dagtid "illegalt" på Nygårdshøyden på en søndag, fikk ingen parkeringsbot. Er soneparkering.

Gjest Houdini
Skrevet

godt mulig det er det, jeg har ihvertfall parkert der gjentatte ganger uten å få problemer :) men det var på nattestid da, kanskje det har noe med saken å gjøre :P

På nettene, ja, da tør jeg også å bare sette fra meg bilen, type etter kl 8-9 også.

Gjest RompeRusk
Skrevet

Om natten er ikke parkeringsvaktene like ivrige, de jobber jo i kommunen :)

de er veldig aktive på Danmarksplass ihvertfall :P skjønner forresten ikke hvorfor soneparkering gjelder her også, for det er nesten mulig å få parkering for oss som bor her..

Skrevet

Takker for alle tips, d ble p hus i sentrum, tryggeste, og tar ikke sjansen på bot..;-) fikk sett fløyen i dag,,, akvariet og vil vite senteret venter..;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...