AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #1 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg er ei jente på 18 år, som har et kompleks med bollekinn. Det vises spesielt når jeg smiler. Ser ca sånn ut: http://royoyo.com/images/2010/11/Ginnifer-Goodwin-hairstyle-for-girls.jpg bare at jeg har et mer litt mer ovalt ansikt enn henne, og kanskje litt mer bollete kinn. Men ganske likt. Jeg er ikke spesielt slank, men er heller ikke overvektig. Har en BMI på rundt 23. Tror dere det forsvinner om jeg går ned i vekt? Har planer om å gå ned noen kg uansett, men har hørt at om du har bollekinn, så har du der uansett hvor lite du veier. Det er ikke noe som plager meg ekstremt i hverdagen, men når jeg ser på noen bilder så føler jeg at jeg ser så rar ut.. Anonymous poster hash: 1384a...af9
Mars Skrevet 8. oktober 2013 #2 Skrevet 8. oktober 2013 Har same "problem" sjølv. Eg har i tillegg eit rundt hovud, som gjerne forsterkar inntrykket av "bolletryne". Eg får også kineserauge om eg smilar skikkeleg. Eg har dessverre ikkje sett nokon forskjell uansett kilo på kroppen. Einaste er dobbelhaka som kan bli meir fremtredande dersom trening blir bytta ut med sofa i lengre periodar. Dette synes eg forsterkar bollekinna til ein viss grad. Trur dessverre ikkje dei forsvinn uansett, likevel har vel alle godt av godt kosthald og litt trening. Mitt forslag er å vera fornøyd med korleis ein ser ut og ikkje tenka for mykje på ting me ikkje kan endra. Ho på bilete hadde forresten svært kledelege bollekinn. Har du slike søte kinn, ville eg slappa heilt av og tenkt på kor snill og søt ein då ser ut. 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #3 Skrevet 9. oktober 2013 Har same "problem" sjølv. Eg har i tillegg eit rundt hovud, som gjerne forsterkar inntrykket av "bolletryne". Eg får også kineserauge om eg smilar skikkeleg. Eg har dessverre ikkje sett nokon forskjell uansett kilo på kroppen. Einaste er dobbelhaka som kan bli meir fremtredande dersom trening blir bytta ut med sofa i lengre periodar. Dette synes eg forsterkar bollekinna til ein viss grad. Trur dessverre ikkje dei forsvinn uansett, likevel har vel alle godt av godt kosthald og litt trening. Mitt forslag er å vera fornøyd med korleis ein ser ut og ikkje tenka for mykje på ting me ikkje kan endra. Ho på bilete hadde forresten svært kledelege bollekinn. Har du slike søte kinn, ville eg slappa heilt av og tenkt på kor snill og søt ein då ser ut. Hmm, var det jeg tenkte.. Får bare gjøre det beste ut av det da Anonymous poster hash: 1384a...af9
loffen Skrevet 9. oktober 2013 #4 Skrevet 9. oktober 2013 Det er da bare pent! Nyt bollekinnene mens dere kan, når dere bli over 40 skulle dere ønske dere hadde dem igjen. 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #5 Skrevet 9. oktober 2013 Selena Gomez har også bollekinn og hun er jo nydelig! Det er mange tynne jenter som har det. Jeg har det selv og synes det er søtt. Jeg ser alltid sunn ut, også når jeg er syk, for jeg blir ikke "dratt" i trynet. Nå som jeg blir eldre ser jeg yngre ut enn jevnaldrende, og tro meg, fra og med fylte 25 år er det positivt. Anonymous poster hash: b06e4...58c 1
Lila Skrevet 9. oktober 2013 #6 Skrevet 9. oktober 2013 Jeg syns det er kjempefint! (Men det hjelper sikkert ikke deg...) Kan hende det hjelper hvis du går litt ned i vekt, men det er ikke sikkert. Håper du lærer deg å like det en dag!
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #7 Skrevet 9. oktober 2013 Jeg har også bollekinn, jeg er 25:P Prøver å trøste meg med at mange stjerner og kjendiser fanktisk sprøyter fett fra rævva og gudveit i kinna for å se mer ungdommelig ut:P Anonymous poster hash: f92e4...7e5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå