AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #1 Skrevet 8. oktober 2013 Termin nærmer seg og jeg har smått begynt å tenke litt på navn. De jeg har funnet mest fine, og falt mest for er følgende; Charlen. Angelica/Angelika Sofie Victoria Hva synes dere? Vil ha litt spesielle og ikke så brukte navn, men samtidig litt fine/sjeldne. Liker ikke typen Gunnhild, Amanda, Marita osv. Anonymous poster hash: 5fc6b...a05
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #4 Skrevet 8. oktober 2013 Ikke kall ungen for Charlen allefall. Victoria og Sofie er fine,men de passer ikke inn i beskrivelsen din.De er mye brukt. Anonymous poster hash: 98d75...132 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #6 Skrevet 8. oktober 2013 Absolutt ikke Angelica... Men Sofie er fint Anonymous poster hash: cf6ab...c93 1
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 9. oktober 2013 #7 Skrevet 9. oktober 2013 Termin nærmer seg og jeg har smått begynt å tenke litt på navn. De jeg har funnet mest fine, og falt mest for er følgende; Charlen. Angelica/Angelika Sofie Victoria Hva synes dere? Vil ha litt spesielle og ikke så brukte navn, men samtidig litt fine/sjeldne. Liker ikke typen Gunnhild, Amanda, Marita osv. Anonymous poster hash: 5fc6b...a05 Victoria og Sofie er fine.
Dallandra Skrevet 9. oktober 2013 #9 Skrevet 9. oktober 2013 Charlene, da i det minste, så barnet slipper å gå rundt som en skrivefeil/et bevis på at foreldrene ikke kan å skrive riktig resten av livet. Viktoria og Sofie er veldig fine navn. Angelica er bare wannabe-special og tåpelig. Ingen av dem er vel spesielt uvanlige/spesielle, bortsett fra Charlen om du insisterer på å skrive det feil. Huhei, jeg er i navnesiget om dagen. Og så så positiv. :D 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå