Gå til innhold

Fatter ingen ting.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har spist det samme (på grammet),og hatt samme aktivitetsnivå og har gått jevnt ned hver dag(trenger ikke å høre at man ikke skal veie seg hver dag.Er en grunn til at jeg gjør det akkurat nå.Pleier ikke å gjøre det.),men pluselig har jeg gått opp.Nei venter ikke mensen,og det handler heller ikke om at kroppen at tilpassa seg det tidligere inntaket sånn at den nå trenger mindre(for det skjer ikke over natta) så hva kan det komme av? Kan kroppen sånn brått samle væske uten noen åpenlys grunn,eller?

Anonymous poster hash: bcec1...ccc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det kan den.

Anonymous poster hash: 4e03e...6e2
Skrevet

Ja!! Ikke gi opp, for en dag vil vannet slippe, og du går ned "alt du skulle". Jeg stod ganske stille i en HEL UKE, selv om jeg spiste ganske lite. Plutselig bestemte kroppen min seg for å slippe vannet, og jeg gikk ned alt vannet(1,5-2 kg), pluss en kg til.

Det er ekstremt demotiverende, fordi man tror at det man gjør er feil, og kanskje går tilbake til "gamle synder", men bare vent. Hvis du har vært like flink nå som tidligere, er det KUN vann, og det vil gå tilbake. Lover. :)

Anonymous poster hash: f1e19...c74
Skrevet

Les om vannretensjon, eller water retention. :)

Anonymous poster hash: f1e19...c74
Skrevet

Jepp, vekten kan variere ganske mye fra dag til dag uten at du har lagt på deg i så måte. Det kan ha med alt fra vann til avføringsmønster.

• Liker 1
Skrevet

Kast vekten. Antall kilo er bare et tall som sier noe om progresjonen din, og dette tallet varierer med så utrolig mye. Muskler veier jo en god del, så det å trene styrke gjør jo sånn sett at man ikke går ned i vekt så fort som man ville gjort om man ikke trente styrke. Likevel er det jo på ingen måte usunt med muskler ;)

Mitt råd er å ta det med ro. Du merker på klærne dine om du går ned :D

Anonymous poster hash: e534e...f4d
  • Liker 2
Skrevet

Går opp og ned her også. Gidder bare å føre opp når tallet blir mindre :P Jeg VET jo at jeg egentlig ikke har lagt på meg, så da gidder jeg ikke la det ødelegge motivasjonen :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...