AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #1 Skrevet 8. oktober 2013 Min kjæreste kom med en presang til meg.. Han hadde satt den på bordet før han dro på jobb, og jeg sendte han melding å takket og spurte hvor han hadde kjøpt denne når jeg så den (Ettersom det var en spesiell gave; Sexy undertøy/drakt) Da sa han at det hadde han kjøpt for lenge siden da han var sammens med eksen, men hun ville ikke ta det imot og siden det ikke var pakket opp eller noe tenkte han at jeg kunne få det.. Hva hadde dere sagt til noe slikt? Er det bare jeg som reagerer på slikt? Nevnte ikke hva jeg synes om det til han, men har ikke fått møtt han enda heller. Anonymous poster hash: 47b8a...191
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #2 Skrevet 8. oktober 2013 Seriøst? Anonymous poster hash: a3a01...7d4 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #3 Skrevet 8. oktober 2013 Gaven var kjøpt til X hans å var ikke plukka ut med tanke på deg. Kanskje farge og stil var etter hennes smak? Jeg hadde nok levert den tilbake ja. Vil ikke ha en gave -spesiellt ikke undertøy- som var tiltenkt en annen. Anonymous poster hash: b11e3...a33 7
Gjest tsejG Skrevet 8. oktober 2013 #4 Skrevet 8. oktober 2013 Oisann... Drøyt Alt hadde jo vært på stell bare han hadde endret bittelitt på den forklaringen... 7
Version 2.0 Skrevet 8. oktober 2013 #5 Skrevet 8. oktober 2013 Han er iallefall ærlig Lite gjennomtenkt, men er liten vits i å lage høydrama av den grunn. Hadde det vært noe jeg likte, hadde jeg beholdt det. Eksen hannes er vel neppe et klesplagg, så jeg hadde ikke tenkt så mye på henne. 6
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #6 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg vil ikke ha noe som var tiltenkt typen min sin eks. Anonymous poster hash: b7934...157 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #7 Skrevet 8. oktober 2013 ville nok blitt litt fornermet da ja. hvorfor kunne han ikke kjøpt noe annet liksom :s Anonymous poster hash: 655e4...2b3 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #8 Skrevet 8. oktober 2013 ville nok blitt litt fornermet da ja. hvorfor kunne han ikke kjøpt noe annet liksom :s Anonymous poster hash: 655e4...2b3 Hvorfor kunne han ikke gitt noe annet Anonymous poster hash: b11e3...a33 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #9 Skrevet 8. oktober 2013 Min kjæreste kom med en presang til meg.. Han hadde satt den på bordet før han dro på jobb, og jeg sendte han melding å takket og spurte hvor han hadde kjøpt denne når jeg så den (Ettersom det var en spesiell gave; Sexy undertøy/drakt) Da sa han at det hadde han kjøpt for lenge siden da han var sammens med eksen, men hun ville ikke ta det imot og siden det ikke var pakket opp eller noe tenkte han at jeg kunne få det.. Hva hadde dere sagt til noe slikt? Er det bare jeg som reagerer på slikt? Nevnte ikke hva jeg synes om det til han, men har ikke fått møtt han enda heller. Anonymous poster hash: 47b8a...191 Haha, har opplevd akkurat det samme en gang! Jeg takket først fint ja, selv om jeg hadde mine mistanker om at dette var noe som egentlig var ment til eksen. Etter å ha tenkt meg om tok jeg det opp med ham og sa at jeg ikke ville ta i mot det siden det ikke var ment til meg. Han sa det var helt greit, og hadde ikke tenkt over det på den måten. Har ikke lagd noe mer problem utav det enn det. Anonymous poster hash: 0744b...ceb 1
Version 2.0 Skrevet 8. oktober 2013 #10 Skrevet 8. oktober 2013 ville nok blitt litt fornermet da ja. hvorfor kunne han ikke kjøpt noe annet liksom :s Anonymous poster hash: 655e4...2b3 Fordi han synes det er dumt å ha kjøpt noe fint til ingen nytte? Skal han kaste de? Tenk på de fattige barna i Afrika! 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #11 Skrevet 8. oktober 2013 Så du føler deg bedre enn exen? Derfor kan du ikke ta imot denne gaven? Rister bare på hode. Hadde du gjørt deg samme om det var snakk om en diamant til millioner.? Anonymous poster hash: 80186...7b3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #12 Skrevet 8. oktober 2013 For all del fint han er ærlig, men som det ble nevnt over her hadde alt vært fint om hans forklaring var litt bedre. Vil ikke lage noe drama ut av det, men må si jeg reagerte litt på det for og være ærlig.. TsAnonymous poster hash: 47b8a...191
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #13 Skrevet 8. oktober 2013 Så du føler deg bedre enn exen? Derfor kan du ikke ta imot denne gaven? Rister bare på hode. Hadde du gjørt deg samme om det var snakk om en diamant til millionerAnonymous poster hash: 80186...7b3 Dummeste jeg har hørt på lenge! Ja, jeg hadde reagert da også. Handler ikke om og være bedre enn eksen, men det var en gave ment til eksen og der ligger problemet. Anonymous poster hash: 47b8a...191 3
Gjest Awzm me Skrevet 8. oktober 2013 #14 Skrevet 8. oktober 2013 En eks gjorde noe sånt for meg også, og var helt åpen fra første stund om at det var noe han håpet eksen ville ha, men som hun aldri hadde prøvd eller noe. Jeg var sytten så tenkte ikke noe over det da, hun hadde jo ikke prøvd det eller noe, så det plaget meg ikke. Men hadde det skjedd nå ville jeg kanskje tenkt mer negativt på det egentlig.
#Sunrise Skrevet 8. oktober 2013 #15 Skrevet 8. oktober 2013 Det kommer litt ann på typen og hvordan x'n var.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #16 Skrevet 8. oktober 2013 Fordi han synes det er dumt å ha kjøpt noe fint til ingen nytte? Skal han kaste de? Tenk på de fattige barna i Afrika! Hva skal de fattige barna i Afrika med sexy undertøy? Anonymous poster hash: 0d38c...22a 6
Elensire Skrevet 8. oktober 2013 #17 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg er kanskje litt spesiell på gaver...men jeg ønsker å vite at giveren har hatt meg i tankene da gave ble laget/kjøpt/satt sammen. Hadde jeg fått en gave som var tiltenkt noen andre hadde jeg følt meg lite verdsatt, og jeg hadde blitt oppriktig lei meg om den hadde kommet fra typen. Jeg hadde faktisk gitt den tilbake og sagt at jeg ikke ville hatt den siden den egentlig ikke hadde vært til meg. Hadde ikke gjort noe mer ut av det, men jeg hadde ikke likt det. 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #18 Skrevet 8. oktober 2013 Lurer litt på hva som er verst. Å få gaver som egentlig var tiltenkt eksen til gubben, eller å ikke få gaver i det hele tatt.. Anonymous poster hash: dc0a2...3e7
MajorasMaske Skrevet 8. oktober 2013 #19 Skrevet 8. oktober 2013 Hva skal de fattige barna i Afrika med sexy undertøy? Anonymous poster hash: 0d38c...22a Sikre seg inntekt og mat.. 2
fruBeist Skrevet 8. oktober 2013 #20 Skrevet 8. oktober 2013 Du fikk denne gaven helt uten noen anledning? Og du fikk det fordi dette ikke bare skulle ligge og slenge? Da ser jeg ikke det største problemet. Hvis du fikk dette til en anledning der det er naturlig å gi gave (bursdag/ jul/ jubileum. Valentine for den saks skyld) så hadde jeg heller vert litt betenkt. Da kunne han funnet noe som var tiltenkt deg i utgangspunktet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå