Gjest Sengaia Skrevet 8. oktober 2013 #1 Skrevet 8. oktober 2013 Nå har jeg spist moderat lavkarbo en stund, og merker det godt at jeg er mye mindre oppblåst. Jeg tenkte å spise kornblanding nå for en gangs skyld, men jeg vet ikke hvor lenge man kan forvente å gå rundt oppblåst etterpå? Er det sånn at det er over til i morgen liksom, eller kan oppblåsthet av et enkelt kornmåltid vare flere dager?
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #2 Skrevet 8. oktober 2013 Hos meg kan det vare i flere dager. Både av kornprodukter, som brød og pasta, og ris. Det er rett og slett ikke verdt det. Anonymous poster hash: 3b36d...3ad 1
Gjest Sengaia Skrevet 8. oktober 2013 #3 Skrevet 8. oktober 2013 Nå har jeg nettopp spist to store porsjoner 4kornblanding... jaja... jeg ser hvertfall gravid ut nå, får håpe det kanskje er litt bedre i morgen greit å få testa litt ut om ikke annet, så jeg vet åssen det funker på meg ;P
OPIgirl Skrevet 9. oktober 2013 #4 Skrevet 9. oktober 2013 Blir dere virkelig oppblåst av korn, pasta og ris?
Gjest Nanne70 Skrevet 9. oktober 2013 #6 Skrevet 9. oktober 2013 Blir dere virkelig oppblåst av korn, pasta og ris? Ja, noen av oss blir faktisk det.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #7 Skrevet 9. oktober 2013 Blir dere virkelig oppblåst av korn, pasta og ris? Ja. Og såvidt jeg vet er det ikke noe sensasjonelt i det. Anonymous poster hash: 3b36d...3ad 2
Gjest Sengaia Skrevet 9. oktober 2013 #8 Skrevet 9. oktober 2013 Hva med å prøve lavkarbomusli ? Det så godt ut! "kokosflak", er det noe de har i vanlige butikker?
Gjest Nanne70 Skrevet 9. oktober 2013 #9 Skrevet 9. oktober 2013 Det så godt ut! "kokosflak", er det noe de har i vanlige butikker? Du, det vet jeg faktisk ikke. Kan muligens bruke kokosmasse i stedet? Vil uansett tro du får tak i kokosflak i helsekostforretninger og/eller på nettet.
Gjest Sengaia Skrevet 9. oktober 2013 #10 Skrevet 9. oktober 2013 Du, det vet jeg faktisk ikke. Kan muligens bruke kokosmasse i stedet? Vil uansett tro du får tak i kokosflak i helsekostforretninger og/eller på nettet. Takk
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #11 Skrevet 9. oktober 2013 Det så godt ut! "kokosflak", er det noe de har i vanlige butikker? Man kan finne det på iherb og kanskje helsekost, hvert fall. men kokosmasse fungerer like fint. Anonymous poster hash: c7945...b9a
Gjest Sengaia Skrevet 9. oktober 2013 #12 Skrevet 9. oktober 2013 Takk for svar Hva erbest av Virgin kokosolje og vanlig?
Gjest Nanne70 Skrevet 9. oktober 2013 #13 Skrevet 9. oktober 2013 Takk for svar Hva erbest av Virgin kokosolje og vanlig? Virgin (kaldpresset) er best og sunnest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå