Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kort fortalt: For en uke siden gjorde kjæresten det slutt med meg fordi han de siste 4-5 ukene hadde vært usikker på forholdet og til slutt mistet følelsene for meg. Vi hadde kun vært sammen i 3 1/2 måned. Selv var jeg kun lei meg dagen det ble gjort slutt og har i ettertid syntes det var greit at det ble et brudd mellom oss siden jeg ikke følte at han engasjerte seg i forholdet vårt og vi hadde få like interesser. Vi er fortsatt glade i hverandre, men som kun venner og jeg ønsker ikke noe forhold med han igjen.

Og allerede nå kjenner jeg at jeg er klar for å gå videre som singel og trives med det. Jeg har blitt kjent med flere single, kjekke gutter som jeg har mye til felles med og egentlig kunne tenkt meg å bli bedre kjent med og flørte litt med.

Men vil det være slemt av meg mot ekskjæresten å gå videre så fort? Og vil jeg virke "løs" og useriøs som begynner å flørte allerede nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjør på. Et forhold på 3 måneder er ikke akkurat seriøse saker.

Anonymous poster hash: 0c91a...0bb
Gjest Miranda2011
Skrevet

Kort fortalt: For en uke siden gjorde kjæresten det slutt med meg fordi han de siste 4-5 ukene hadde vært usikker på forholdet og til slutt mistet følelsene for meg. Vi hadde kun vært sammen i 3 1/2 måned. Selv var jeg kun lei meg dagen det ble gjort slutt og har i ettertid syntes det var greit at det ble et brudd mellom oss siden jeg ikke følte at han engasjerte seg i forholdet vårt og vi hadde få like interesser. Vi er fortsatt glade i hverandre, men som kun venner og jeg ønsker ikke noe forhold med han igjen.

Og allerede nå kjenner jeg at jeg er klar for å gå videre som singel og trives med det. Jeg har blitt kjent med flere single, kjekke gutter som jeg har mye til felles med og egentlig kunne tenkt meg å bli bedre kjent med og flørte litt med.

Men vil det være slemt av meg mot ekskjæresten å gå videre så fort? Og vil jeg virke "løs" og useriøs som begynner å flørte allerede nå?

Nei hvorfor skulle det være slemt? Det var jo han som gjorde slutt.

Skrevet

Såklart kan du begynne å flørte igjen. Du er jo klar for det. Man er ikke løs eller useriøs bare fordi noen kansje syntes du går videre litt kjapt.
Dessuten så var du ikke i et forhold så lenge at det er unormalt å komme seg videre på en uke.

Skrevet

Når du har funnet noen det er verdt å flørte med sier nå jeg ;)

Skrevet

Åh, så godt å høre :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...