AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #1 Skrevet 8. oktober 2013 Er en jeg aldri har møtt irl før men har snakket masse hver dag på meldinger og chat i to uker. Vi har planlagt å ringes ikveld. Jeg er sjitnervøs holder virkelig på å gjøre i buksa... Er livredd for pinlig stillhet. Hva snakker man om? Er liksom ikke det samme som å treffes live. Må finne på samtaleemner selv liksom. (Vi bor et godt stykke unna hverandre er derfor vi ikke møtes "orntlig" først.) Sitter og ser på telefonen og tør bare ikke trykke på den grønne ringetasten. Er så nervøs at det gjør vondt.. What to do??Anonymous poster hash: 2fc8c...f33
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #2 Skrevet 8. oktober 2013 Ts her. Mente ikke to uker men fire. Skrev feil. Om det har noe å si:)Anonymous poster hash: 9747d...14d
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #3 Skrevet 8. oktober 2013 Hmmm...........ta deg en ørliten dram kanskje? Det funker faktisk og ta seg en liten styrt så man er litt avslappet. Men det er forskjell på en liten en og halve flaska bare så det er sagt. Også må han ikke få vite at du er litt pussa, så ikke drikk for mye. Anonymous poster hash: 42c23...021
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #4 Skrevet 8. oktober 2013 Lykke til. Ikke vær for full om du følger rådet til han over meg. Og om du virkelig er redd for pinlig stillhet så kan du jo kanskje skrive ned et tema eller to på forhånd som du kan ha i reserve om det skulle skje. Anonymous poster hash: bbf6d...6bf
Gjest badeand1 Skrevet 8. oktober 2013 #5 Skrevet 8. oktober 2013 Spørs jo litt hva dere har snakket om før. Kan jo begynne med å spørre hvordan dagen hans har vært, spørre litt rundt det han svarer, snakke om forskjellige interesser, morgendagens planer osv.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #6 Skrevet 8. oktober 2013 Vær ærlig å si at du er nervøs, det hjelper ofte kanskje sier han det samme. Anonymous poster hash: bc0bb...7ec
Gjest Vena Cava Skrevet 9. oktober 2013 #7 Skrevet 9. oktober 2013 Jeg ringte og overlevde hele samtalen. Men litt pinlig var det. Og litt rart. Men vi snakket ganske lenge og virker som han ville snakkes flere ganger. Han sa iallefall det. Samtidig er jeg litt nervøs for å ha sagt noe teit! Jeg får vente og se om han tar kontakt imorgen. Ødela iallefall ingenting for min del, snarere tvert imot:-) Nå ble alt plutselig så virkelig! Sommerfugler i magen nå ;-))
Gjest Vena Cava Skrevet 9. oktober 2013 #8 Skrevet 9. oktober 2013 Ops der avslørte jeg meg selv ja...... Flott.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #9 Skrevet 9. oktober 2013 vis det hadde blitt stille. du kunne du bare kasta tlf i bakken. å sagt at du mista den. så fikk du litt tid til å tenke;P haha Anonymous poster hash: 4d579...976
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #11 Skrevet 10. oktober 2013 Jeg kjenner meg godt igjen. Fyren jeg hadde skrevet med ett halvt år(!) ringte meg for første gang. Husker jeg var så nervøs... Men det gikk heldigvis fint Anonymous poster hash: 6c782...724
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå