Gjest winston Skrevet 8. oktober 2013 #1 Skrevet 8. oktober 2013 Noen her inne som har opplevd dette? Det er jo så mye snakk om aldersforskjell, men finner ikke så mye (ingenting) om dette..
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #2 Skrevet 8. oktober 2013 Kjenner ett par der damen er 17 år eldre enn mannen, men jeg vet ikke hva foreldrene deres sa til det. Nå har de vært sammen i 8 år, og har giftet seg og fått barn også. Anonymous poster hash: aecb1...01f
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #3 Skrevet 8. oktober 2013 Spurt om de leker mor og sønn Anonymous poster hash: 19907...6d0 1
Gjest Arbeider Skrevet 8. oktober 2013 #4 Skrevet 8. oktober 2013 (endret) Det er bare du som bestemmer over din kropp. Det betyr at ingen har lov til å gjøre noe mot kroppen din som du ikke vil. Ingen skal kunne ta på, klemme deg eller tvinge deg til noen annen form kroppskontakt hvis du ikke har lyst. Men hvor gammel er sønnen din? Endret 8. oktober 2013 av Arbeider 1
hedhed Skrevet 8. oktober 2013 #6 Skrevet 8. oktober 2013 Kjenner et par der dama er 12 år eldre, og de ble sammen da han var 20! Hun var hans første ordentlige kjæreste, og nå er de gift på tyvende året og har tre barn. Så lenge det funker for dem, burde det vel ikke være noe problem, men skjønner det kan være litt merkelig, spesielt om hun er nærmere deg enn han selv i alder.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #7 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg har et vennepar der han er samboer med en som er 15 år eldre. Han var tidligere sammen med en som var jevnaldrende, men hele venneflokken ser at forholdet med hun han er samboer med nå er langt bedre enn det andre. De har det veldig fint sammen, har vært sammen lenge. Svigerforeldrene har et godt forhold til dem - hvorfor skulle de forresten ikke det? Ser ingen grunn til at det skal være noe galt med at et par finner hverandre selv om det er aldersforskjell, så lenge begge er voksne. Jeg ser heller ingen grunn til at svigerforeldre skal blande seg inn i hvem deres voksne sønner eller døtre velger som partner. Kjenner også andre der hun er eldst i forholdet, har aldri hørt at det skulle gjøre noe, eller at det har blitt dårlig mottatt av svigerforeldre. Anonymous poster hash: 750f6...64b 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #8 Skrevet 9. oktober 2013 3-5 år: Ingen problemer, men mer enn det: Hadde lurt på hva motivasjonen hennes er for å finne en såpass mye yngre mann, og tatt meg en alvorsprat med sønnen. Anonymous poster hash: 3e94a...3f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå