Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en veldig god venn på jobb, en jeg prater med daglig om alt og ingenting, som jeg spiser med i kantina eller på kontoret, og som jeg kommer veldig godt overens med. Han er pendler og derfor møter jeg han ikke utenfor arbeidstiden.

Jeg har snakket mye om han, det faller naturlig for meg å snakke om de personene jeg omgås, både på jobb og privat. Samboeren min har flere ganger sagt at han ønsker å møte denne personen men det har aldri latt seg gjøre.

En dag møttes vi tilfeldig på apoteket, han måtte løpe til toget så det var bare et kjapt "Hei".

Samboeren min så brydd ut, og når vi kom hjem kom det frem at han mente kompisen min "lyste opp" når han så meg og at han garantert var ute etter noe mer enn vennskap.

Han spør ofte om jeg har snakket med ** når jeg kommer hjem fra jobb, hva han sa, om han flørtet med meg osv..

Jeg vil at samboeren min skal være trygg på meg, og hadde dette "skjedd" rett etter at jeg ble kjent med denne personen hadde det vært lett å bare slutte å ha kontakt med han, men det går jo ikke nå når jeg har kjent han såpass lenge og har et bra forhold til han.

Jeg trenger tips og råd for hvordan jeg kan fortsette å være venn med denne personen, samtidig som min samboer ikke trenger å føle seg utrygg. Hva ville dere gjort?

Jeg har vært sammen med min samboer i mange år, og syns ikke det er likt han å være sjalu - men han har nylig begynt å jobbe i nordsjøen og er mye borte, kanskje det har en sammenheng med det?

Anonymous poster hash: 82cbc...960

Anonymous poster hash: 82cbc...960
Videoannonse
Annonse
Gjest navnelapp
Skrevet

Eg syns det høyrest ut som om han er usikker på seg sjølv. Du kan gjere litt med det ved å vere der for han, men å bygge sitt eige sjølvbilde slik at han vert i stand til å takle dette må han gjere sjølv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...