Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle bytte forsikringsselskap nå, etter at jeg tilfeldigvis oppdaget at If (som jeg bruker idag) tar nesten dobbelt så mye som Codan...

Sjekket litt på penger.no, og der var det flere selskaper som lå enda lavere i pris. Men de fleste hadde jeg ikke engang hørt om, og blir da litt skeptisk.

Så, hvilket forsikringsselskap bruker dere til deres bil, og er dere fornøyde?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjensidige, har samlet bil-, reise-, person-, og innboforsikring der så blir samlerabatt :) pluss de tilbad meg 30% startbonus for å flytte til de :P

Skrevet

Jeg har Tryg. DNB (tidligere VItal) har prøvd å få meg til å gå over til dem flere ganger, men da har jeg sagt at jeg skal aldri ha dem som forsikringsselskap fordi de behandler skadelidte med personskade som dritt, undertegnede medregnet. Det var også masse tull og vanskeligheter i forhold til bilen min i den saken og damen fra Vital var usedvanlig frekk, ikke bare mot meg, men hun hylte også til takstmannen stakkars. Skaden var fullt og helt min motparts feil.

Anonymous poster hash: 642b8...315
Skrevet

Akkurat nå har jeg Gjensidige fordi jeg får gode rabatter på grunn av fagforeningsmedlemskap.

Skrevet

Akkurat nå har jeg Gjensidige fordi jeg får gode rabatter på grunn av fagforeningsmedlemskap.

ikke på bil vel? Jeg får innbo til 40 kr mnd via YS, men ikke billigere bilforsikring
Skrevet

Jeg har Gjensidige, har sjekket rundt og finner ikke noe billigere.

I tillegg har de jo utbetaling av kundeutbytte en gang i året, i år beløp det seg til nærmere 3 månedsavdrag for min del.

Er totalkunde, pluss at de er hovedbanken min.

Skrevet (endret)

Gjensidige bil / personforsikring

Edit

Er fornøyd med selskapet.

Endret av -Leon-
Skrevet

Gjensidige.

Anonymous poster hash: 794e1...6ab
Skrevet

Glemte å si at jeg er fornøyd ja! Billigste jeg fant, uten noe rabatter annet enn internettrabatt da jeg bestilte.

Anonymous poster hash: 794e1...6ab
Skrevet

Troll Forsikring

Anonymous poster hash: f2bd6...128
Skrevet

ikke på bil vel? Jeg får innbo til 40 kr mnd via YS, men ikke billigere bilforsikring

Mulig jeg ikke får direkte rabatt på bilforsikringen, men med alle forsikringene samlet i ett selskap - kombinert med fagforeningsrabatten blir det allikevel det billigste alternativet.

Gjest Keikolina
Skrevet

Hadde Gjensidige før, ikke engang til. Bare rot. Vi måtte fikse det selv til slutt.

Skrevet

Jeg har Enter Forsikring, de er ganske billige sammenlignet med de fleste. Jeg endte opp med Enter, da butikken jeg kjøpte bilen fra har avtale med Enter, og jeg tok imot forsikringstilbudet deres. :)

Skrevet (endret)

Her kan du finne den billigste bilforsikringen for akkurat deg:

http://www.dinside.no/870091/finn-billigste-bilforsikring

Tusen takk for tipset!

Lurer på om jeg må ta en telefon til If, når jeg legger inn alle data på denne siden, får jeg opp at If tar nesten 6000,- mindre i året for forsikringen enn det jeg betaler idag....!

Endret av Jodi
Skrevet

Jeg hadde Gjensidige før, og det var utrolig mye styr når bilen ble krasjet og jeg måtte få dekket reperasjon. Kjøpte med tiden ny bil og flyttet alle forsikringene mine til If, noe som ble mye billigere enn det Gjensidige hadde å tilby. Et par år senere kolliderer jeg på vei hjem fra jobb, og måtte bruke forsikringen for å få fikset bilen (som så vidt var kjørbar). If fixet alt, ingen krangling eller kverulering, de var utrolig greie å forholde seg til. Time til verksted og leiebil ble ordnet på første samtale, og tidspunktet fikk jeg bestemme selv. De ringte til og med opp igjen dagen etter for å høre hvordan det gikk med meg, og bekrefte den avtalen vi hadde. Veldig fornøyd! Så om de koster litt mer så er det verdt det for min del, bare for å være sikker på at jeg faktisk får hjelp uten masse krangling den dagen det trengs.

Anonymous poster hash: 2d713...ded
Skrevet

Vardia. Billigst for meg, har jeg funnet ut. Generelt rimelige i markedet.

Skrevet

Gjensidige. Har gode rabatter gjennom fagforening og de få gangene jeg har måttet bruke dem til noe så har oppgjøret alltid gått kjapt og smertefritt gjennom.

Gjest Badabing
Skrevet (endret)

Jeg har sendt forespørsel til If, Sparebank 1, Storebrand og Gjensidige, og endte da opp med Gjensidige siden de ga meg det rimeligste tilbudet.

Da jeg byttet fra Sparebank1 til Gjensidige, sparte jeg 3000 i forsikring i året, bare på bilen. Gikk fra 7000 og noe til 4000 og noe.

Har ikke brukt forsikringen der på bilen, men jeg greide å knuse en induksjonstopp til 7000, pluss at jeg knuste en helt ny telefon til 6000. Betalte 2000 i egenandel på førstnevnte og 1000 på sistnevnte, og da var pengene inne på kontoen dagen etter uten noen problemer.

Endret av Badabing

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...