AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #1 Skrevet 8. oktober 2013 Tips til en GOD og kjent konjakk jeg kan gi i 70års gave til far? Veit ikke hva sånt koster siden jeg ikke drikker det selv, men maks 1200kr? Anonymous poster hash: ee1c4...e4e
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #2 Skrevet 8. oktober 2013 (Jeg kan forresten strekke meg til 1500, men helst ikke. Som sagt vet jeg ikke om det er mye eller lite for sånn drikke) Anonymous poster hash: ee1c4...e4e
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #3 Skrevet 9. oktober 2013 Vet du hva han har i skapet fra før? En XO fra Rémy Martin eller De Luze er ganske trygge kvalitetskonjakker å kjøpe uten å gå over tusenlappen. Anonymous poster hash: 09818...562
Gjest Violetta Skrevet 9. oktober 2013 #4 Skrevet 9. oktober 2013 De vet alt om sånt på Vinmonopolet. 1
Pinkee Skrevet 9. oktober 2013 #5 Skrevet 9. oktober 2013 Ja, spør på Polet du, utrolig hva kunnskaper dem som jobber der har. Har du mulighet, så prøv å gå dit i lavaktivitet, så er du sikra at dem har god tid å veilede deg.
Brunhilde Skrevet 9. oktober 2013 #6 Skrevet 9. oktober 2013 Jeg har en konjakkelsker i familien som sverger til Otard, her er en i din prisklasse. Ellers er jeg enig med de som foreslår å spørre på polet. Eneste "problemet" er at de, like lite som vi, vet hva din far foretrekker. Lykke til med valget!
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #7 Skrevet 9. oktober 2013 Ofte er det et skille mellom litt milde konjakker og de med kraftigere smak. Jeg liker Otard, men synes den blir litt for snill. Remy Martin VSOP er min favoritt, jeg liker mye smak. Anonymous poster hash: 9b155...9b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå