Gå til innhold

Dette er så skummelt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nemlig det å faktisk spørre om å finne på noe uten at alkoholen er inne i bildet.
For noen uker siden møtte jeg en kjempe søt gutt ute på byen. Jeg dro tidlig hjem så det endte med et lite kyss og at han fikk nummeret mitt.

To dager etter ringte han meg når han var full og spurte om jeg ville møte ham. Jeg sa ja (var ute selv), men var på vei hjem så jeg sa han kunne komme hjem til meg. Han var ikke kjent i byen og klarte å gå seg vill (?) Da skrev jeg bare melding om at vi kunne ta det en annen gang.
Dagen etter sender han melding og unnskylder seg og at han var kjempe flau.

Så, etter det her sov han over hos meg to netter på rad uten at vi hadde sex.. Vi bare prata og kosa før vi sovna sammen. Han ble en stund på morgenen, men dro etterhvert når han skjønte at jeg ikke kunne ligge i senga hele dagen :) Tror muligens vi ikke hadde sex fordi begge var for fulle..

De kveldene han sov over hos meg fortalte han meg hvor sjenert han er og hvor vanskelig han syns det er å prate med jenter. Han fortalte meg at han følte at han ikke var nok "badboy" for meg, noe jeg syns var litt merkelig (?). Alikevell har han sendt meldinger til meg (nesten daglig) og vi har også kontakt på snapchat.

Høres det ut som at han er en sjenert gutt som ikke tørr ta intiativet til å finne på noe? Og burde jeg ta intiativ til det? Jeg orker ikke kaste bort tiden min på flere gutter, for jeg er ganske klar for å finne noe seriøst snart. Vi er begge i 20 årene.

Anonymous poster hash: dc698...ae8

Anonymous poster hash: dc698...ae8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han høres ikke ut som en rundbrennende playa hvis det er det du mener.

Anonymous poster hash: e354d...e3f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...