livingdoll Skrevet 8. oktober 2013 #1 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg er gravid i uke 13. Når jeg vrir meg i seng eller strekker meg så kjennes det ut Som det er en stein i magen som sitter fast og prøver å bevege seg om jeg skal prøve å forklare hva jeg føler... Hva tror dere dette er?
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #2 Skrevet 8. oktober 2013 En alien. Anonymous poster hash: 4254d...da6
livingdoll Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2013 Gidd æ. Skjønner det har noe med bAby å gjøre men er det spark så tidelig, eller?
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #4 Skrevet 8. oktober 2013 Har ikke opplevd det, kanskje du skal nevne det på neste kontroll hos lege eller jordmor. Jeg syns at det høres veldig unaturlig ut. Å kjenne spark så tidlig er ikke vanlig. Anonymous poster hash: cdf59...89d
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #5 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg kjente spark veldig tidlig, rett før uke 14. Men det var bare bittesmå bevegelser, som om noen bare så vidt er borti. Vil tippe du kanskje kjenner en kynner, at hele livmoren står litt i spenn og er hard. Da strammer det også litt i ligamentbåndene som holder livmoren på plass. Anonymous poster hash: 52402...630
livingdoll Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter #7 Skrevet 8. oktober 2013 Er det farlig eller noe jeg skal gjøre?
Sunshine Skrevet 8. oktober 2013 #8 Skrevet 8. oktober 2013 Hvis det er kynnere er det helt normalt å ha det innimellom. Er du usikker ringer du jordmor og ber om en prat.
Charlie28 Skrevet 9. oktober 2013 #9 Skrevet 9. oktober 2013 høres ut som ligamentsmerter for meg... Jeg hadde også litt av dette rundt den uken. Kjente det som små klumper på siden av livmoren.. Var bare båndene som holdt livmoren oppe som "krampet" seg Men ta det gjerne opp med jordmor eller lege på kontroll...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå