Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid i uke 13. Når jeg vrir meg i seng eller strekker meg så kjennes det ut Som det er en stein i magen som sitter fast og prøver å bevege seg om jeg skal prøve å forklare hva jeg føler... Hva tror dere dette er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En alien.

Anonymous poster hash: 4254d...da6
Skrevet

Gidd æ. Skjønner det har noe med bAby å gjøre men er det spark så tidelig, eller?

Skrevet

Har ikke opplevd det, kanskje du skal nevne det på neste kontroll hos lege eller jordmor. Jeg syns at det høres veldig unaturlig ut. Å kjenne spark så tidlig er ikke vanlig.

Anonymous poster hash: cdf59...89d

Skrevet

Jeg kjente spark veldig tidlig, rett før uke 14.
Men det var bare bittesmå bevegelser, som om noen bare så vidt er borti.

Vil tippe du kanskje kjenner en kynner, at hele livmoren står litt i spenn og er hard. Da strammer det også litt i ligamentbåndene som holder livmoren på plass.

Anonymous poster hash: 52402...630
Skrevet

Er det farlig eller noe jeg skal gjøre?

Skrevet

Hvis det er kynnere er det helt normalt å ha det innimellom. Er du usikker ringer du jordmor og ber om en prat. :)

Skrevet

høres ut som ligamentsmerter for meg... Jeg hadde også litt av dette rundt den uken. Kjente det som små klumper på siden av livmoren.. Var bare båndene som holdt livmoren oppe som "krampet" seg :) Men ta det gjerne opp med jordmor eller lege på kontroll... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...