Gå til innhold

Han er 45, og synes damer på sin egen alder ser så gamle ut

Anbefalte innlegg

Skrevet

Derfor vil han helst ha yngre damer, på sånn ca 30-35. Altså 10-15 år yngre enn seg selv.

Selv ser han ut som han er 45. Han er normalt pen, har beholdt håret (men det begynner å bli mye grått), har en god mage, og er dårlig trent.

Hva skal man si til det når han spør og vil diskutere dette? Han ser jo ikke sitt eget utseende og aldring i forbindelse med hvilke damer han vil ha.

Han sier selv at han har det fint som singel, og at det derfor skal mye til for at han skal inngå et forhold. Om han skal det, vil han da altså ha en såpass yngre dame, for de på hans egen alder ser for gamle ut.

Anonymous poster hash: 0937f...346
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Javel. Hvorfor skal du si noe som helst annet enn "Skjønner"? Det er da ikke noen grunn til å lage noen sak av dette. Kanskje tror han bedre om eget utseende enn han har grunn til, men så lenge han ikke går etter veldig unge damer (f.eks. 19-åringer) skjønner jeg overhodet ikke problemet.

Anonymous poster hash: b6e4f...ed9
  • Liker 9
Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Han plager jo ingen dersom han rusler rundt og er singel, femogførti og stormaget?

La ham få lov til å tro at han ser bedre ut enn damer på hans egen alder. Ingen vits å destruere selvbildet hans, selv om man kamuflerer destrueringen som realitetsorientering

• Liker 9
Skrevet

De på 30-35 blir (forhåpentligvis) også 45 ;) Så da må han jo bytte de ut ganske ofte.

Men han må jo få ha sine preferanser, selv om han kanskje har litt for høye tanker om seg selv ;)

• Liker 2
Skrevet

Derfor vil han helst ha yngre damer, på sånn ca 30-35. Altså 10-15 år yngre enn seg selv.

Selv ser han ut som han er 45. Han er normalt pen, har beholdt håret (men det begynner å bli mye grått), har en god mage, og er dårlig trent.

Hva skal man si til det når han spør og vil diskutere dette? Han ser jo ikke sitt eget utseende og aldring i forbindelse med hvilke damer han vil ha.

Han sier selv at han har det fint som singel, og at det derfor skal mye til for at han skal inngå et forhold. Om han skal det, vil han da altså ha en såpass yngre dame, for de på hans egen alder ser for gamle ut.

Om en førtifem år gammel mann synes kvinner på førtifem ser gamle ut, - javel? Hva så?

Kan ikke han førtifem år gamle mannen heller gå etter tretti- trettifem år gamle kvinner? Hvorfor ikke?

Er ikke det bare en vinn/vinn situasjon for allesammen?

Skrevet

Et ganske utbredt "problem" og helt sikkert årsaken til at han er singel. Selv er jeg dame på 32 og "svømmer" i tilbud fra menn som er 15 år eldre enn meg. Skjønner ikke hvorfor de gidder å ta seg bryet..

Anonymous poster hash: 95e17...fd1
  • Liker 15
Skrevet

Et ganske utbredt "problem" og helt sikkert årsaken til at han er singel. Selv er jeg dame på 32 og "svømmer" i tilbud fra menn som er 15 år eldre enn meg. Skjønner ikke hvorfor de gidder å ta seg bryet..

Kanskje de vil at du skal føle deg bedre?

• Liker 1
Skrevet

Om en førtifem år gammel mann synes kvinner på førtifem ser gamle ut, - javel? Hva så?

Kan ikke han førtifem år gamle mannen heller gå etter tretti- trettifem år gamle kvinner? Hvorfor ikke?

Er ikke det bare en vinn/vinn situasjon for allesammen?

Som singel dame syns jeg det er nedtur med så gamle beilere. Ikke vinn-vinn for meg i allefall..

• Liker 13
Skrevet

Det er nettopp dette. Han vil egentlig ikke være singel, men jeg tror han har for høye forventninger.

Til andre:

Han vil jo diskutere dette selv, det er ikke jeg som presser på han mine meninger.

Han er en flott mann personlighetsmessig, er en drømmemann sånn sett. Så han kunne hatt det veldig bra med en dame.

Skrevet

Kanskje de vil at du skal føle deg bedre?

Neppe. De er nok ute etter meg for at de selv skal føle seg bedre med en ung dame på kroken.

• Liker 7
Skrevet

Jeg syns egentlig denne "kulturen" blant menn er litt ugrei. Menn på min alder (tidlig 30-årene) vil ikke forplikte seg ettersom de tror de kan leve et tenåringsliv med fjas&mas til de er 45, for så å finne seg ung dame og stifte familie da. Realiteten er vel heller at svært få damer 25-35 ønsker gammel mann med mindre de må.

• Liker 12
Skrevet

er ingen tvil om at en mann på 45 er høyere fysisk kapital enn en kvinne på samme alder da. Anonymous poster hash: 468fc...988

• Liker 1
Skrevet

er ingen tvil om at en mann på 45 er høyere fysisk kapital enn en kvinne på samme alder da.

Anonymous poster hash: 468fc...988

Hvordan da?

• Liker 5
Skrevet

Hvordan da?

menn kan smykke seg med et fint skjegg, kler robust og mer rynkete hud bedre enn kvinner, kan fortsatt hode seg i grei fysisk form og en fortsatt maskulin kropp, kan kle seg og te seg bedre i form av status og penger.

Feminine trekk dør dessverre mye hurtigere ut.

• Liker 1
Skrevet

Hvordan da? Anonymous poster hash: 0937f...346

Den enorme magen er jo et fertilitetstegn:-P

• Liker 7
Skrevet

menn kan smykke seg med et fint skjegg, kler robust og mer rynkete hud bedre enn kvinner, kan fortsatt hode seg i grei fysisk form og en fortsatt maskulin kropp, kan kle seg og te seg bedre i form av status og penger.

Feminine trekk dør dessverre mye hurtigere ut.

Javel?

Damer kan sminke vekk trøtthetstegn og "slitasje". Litt rynker har de fleste etter 30 år, mange damer har ikke mye rynker når de er 45 heller.

Damer trener også, og kan holde seg slanke og spreke. Ei dame på 45 kan ha en like fin kropp som ei på 30. De kan kle seg både pent og sexy.

Mange damer i den alderen har gode jobber, tjener godt, har nedbetalt hus osv.

Ser ikke helt at menn faller heldigere ut her jeg.

Tror begge kjønn er noenlunde like sånn sett, men selvsagt er det variasjoner.

• Liker 9
Skrevet

Har litt samme problem selv, nå er jeg bare 30 men. Men blir rett og slett veldig sjelden tiltrukket av jenter på min egen alder.

Er jo ikke noe jeg kan noe for så skjønner ikke hvor alt hatet kommer fra. Hører jenter hele tiden sier at de ikke kan styre hvem de er tiltrukket av, så hvorfor skal det være så forskjell på oss menn?

Anonymous poster hash: b9cfd...815
Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Den enorme magen er jo et fertilitetstegn:-P

...og her har vi vinneren av Dagens innlegg!

Utrolig kjapp og bra replikk!

• Liker 5
Skrevet

Javel?

Damer kan sminke vekk trøtthetstegn og "slitasje". Litt rynker har de fleste etter 30 år, mange damer har ikke mye rynker når de er 45 heller.

Damer trener også, og kan holde seg slanke og spreke. Ei dame på 45 kan ha en like fin kropp som ei på 30. De kan kle seg både pent og sexy.

Mange damer i den alderen har gode jobber, tjener godt, har nedbetalt hus osv.

Ser ikke helt at menn faller heldigere ut her jeg.

Tror begge kjønn er noenlunde like sånn sett, men selvsagt er det variasjoner.

Tull, hvem vil ha gammel kjerring når de kan få en ungjente? Menn verdsetter ikke nedbetalt hus og prestisjeyrke på samme måte som kvinner gjør. Herregud hvem bryr seg, hvordan du ser ut i segna er mye viktigere for oss.

Skrevet

Neppe. De er nok ute etter meg for at de selv skal føle seg bedre med en ung dame på kroken. Anonymous poster hash: 95e17...fd1

Hvorfor har du sånn forakt mot menn som bare vil føle seg bedre?

Skulle du heller ønske at de mennene skulle hatt den samme alminnelige forakt og likegyldighet til deg som det du har til dem?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...