Gå til innhold

Kjole med bar rygg/stroppeløs...hva med bh?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere i forhold til bh når dere går med kjole/topp som har åpen rygg? Går dere uten bh, bruker dere slik bh som kun er foran med klister?

Har prøvd bh med slikt bånd man har rundt magen isteden for ryggen, men det blir fort ubehagelig + føler ikke puppene får en fin form under kjolen da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker ikke bh, når det er kjoler med åpen rygg.

• Liker 7
Skrevet

Jeg bruker sånn klisterbh greie. Syns ikke den er noe spesielt god å gå med, men den holder ting på plass :ler:

Skrevet

Går enten uten eller med "klister-BH".

Skrevet

Går uten BH, men det finnes jo andre muligheter, som klister-BH eller nipple stickers.

Hvis man er avhengig av å bruke ordinær BH bør man ikke kjøpe en slik kjole. "Gjennomsiktige" stropper gjør IKKE situasjonen bedre.

Skrevet

Kan jeg spørre hvordan bh-strrl de som har svart/svarer har? Har tenkt på det samme nemlig, men bruker selv 65F og lurer på om noen har noen gode forslag :)

Skrevet

Går selv uten bh når jeg går med kjoler med bar rygg, og bruker muligens sånne nipplecovers hvis det er nødvendig. Sånne klister-bher gir meg bare klumpete pupper. Stroppeløse kjoler finnes det stroppeløse bh'er til.

Til hun som spør over her: 70c/70d her, og det er ikke et problem å gå uten bh for min del.

Skrevet

Kan jeg spørre hvordan bh-strrl de som har svart/svarer har? Har tenkt på det samme nemlig, men bruker selv 65F og lurer på om noen har noen gode forslag :)

Jeg er 65D på Cubus og 60E på Change, ingen problemer å gå uten BH, men jeg liker klister-BHen min, den holder ting litt mer på plass. :P

Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Jeg går også med en slik klister-BH. Synes det blir så utrolig "bart" å gå uten noen ting. Jeg bruker 75 B.

Skrevet

Jeg er 65D på Cubus og 60E på Change, ingen problemer å gå uten BH, men jeg liker klister-BHen min, den holder ting litt mer på plass. :P

Hvor kjøper du klister-bh og hvilken strrl? Har sett etter det, men er redd for at de ikke "holder ting på plass" om du skjønner?

Skrevet

Hvor kjøper du klister-bh og hvilken strrl? Har sett etter det, men er redd for at de ikke "holder ting på plass" om du skjønner?

Jeg har kjøpt min på eBay, faktisk. Jeg bare regner om min egen cup-størrelse å den passer med 70/75 cm, da passer disse i cupen. Eks; jeg er en 60E = 65D = 70C, da velger jeg C-cup i og med at 70 er minste cm-mål.

Helt random link til en slik klister-BH fra eBay, så du ser hvordan de ser ut.

Skrevet

Jeg har kjøpt min på eBay, faktisk. Jeg bare regner om min egen cup-størrelse å den passer med 70/75 cm, da passer disse i cupen. Eks; jeg er en 60E = 65D = 70C, da velger jeg C-cup i og med at 70 er minste cm-mål.

Helt random link til en slik klister-BH fra eBay, så du ser hvordan de ser ut.

Så i den burde jeg feks velge L da? (ikke helt god på dette)

Skrevet

70C her. Jeg kjøpte min på Nelly. :)

Skrevet

Så i den burde jeg feks velge L da? (ikke helt god på dette)

Med 65F er jeg rimelig sikker på at du ikke kan ha noe mindre i alle fall. Kan jo hende at L blir for liten, men de er ganske fleksible og du kan velge selv hvordan du setter de på - om du vil ha puppene løftet høyt opp og mye kløft eller nesten bare sitte der puppene dine sitter. Det eneste jeg har å utsette på disse typene er at de ikke er superkomfortable med eksempelvis en løs genser over, de "trenger" en kjole som sitter litt, om du skjønner hva jeg mener.

Skrevet

69cb6211a78013108165e5e7b8c2965e.jpg

Lindex og ebay har i massehvis. Jeg har en i silicon, - og den er flott den!

Skrevet

Med 65F er jeg rimelig sikker på at du ikke kan ha noe mindre i alle fall. Kan jo hende at L blir for liten, men de er ganske fleksible og du kan velge selv hvordan du setter de på - om du vil ha puppene løftet høyt opp og mye kløft eller nesten bare sitte der puppene dine sitter. Det eneste jeg har å utsette på disse typene er at de ikke er superkomfortable med eksempelvis en løs genser over, de "trenger" en kjole som sitter litt, om du skjønner hva jeg mener.

Tusen takk for svar :)

Skrevet

jeg har en bh som er kjempefin bak. den har åpning foran. så kan fint bruke den til kjoler med bar rygg, om de passer sammen da. ellers går jeg uten bh.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...