Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

nå som sommeren nesten er her i oslo, kler du av deg? jeg er litt redd for vinden og at jeg kan bli syk... men hører at det er meldt kjempe knall vær i helgen og varme.. kler du av deg da? tar du på sommerskjørtet, kaster strømpene, tar av gensern, går i singlett, bikini?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
nå som sommeren nesten er her i oslo, kler du av deg? jeg er litt redd for vinden og at jeg kan bli syk... men hører at det er meldt kjempe knall vær i helgen og varme.. kler du av deg da? tar du på sommerskjørtet, kaster strømpene, tar av gensern, går i singlett, bikini?

Utrolig uinteressant tema!

Skrevet

Klart det!

Bikini.. går jeg vel ikke akkurat rundt med. :sjarmor: - men blir det varmt nok.. kanskje hjemme i solen.

Starter absolutt shortsesongen etc.. (det er alltid ubehagelig de første dagene .. med blå ben osv.. - så det er greit å få det overstått)

Skrevet

Litt lettere kledd blir man jo når det er varmt i været.. Men jeg er veldig forsiktig og har alltid en jakke eller genser med likevel. Blir veldig lett forkjølet i disse tider. Men jeg skal ha kort skjørt og singlet på den store Rema-festen i helga. Gleder meg vilt!

Skrevet
Utrolig uinteressant tema!

-- så la vær å svare da...

Skrevet

Spør heller meg om jeg har tenkt å kle PÅ meg i løpet av helgen.

Skrevet
Spør heller meg om jeg har tenkt å kle PÅ meg i løpet av helgen.

:ler:

.. vel skal du??

Skrevet

:ler:

.. vel skal du??

Nei, har planer om å være naken fram til jeg skal på jobb på mandag. :oops:

Skrevet
Nei, har planer om å være naken fram til jeg skal på jobb på mandag. :oops:

Så med andre ord.. du skal sannsynligvis ikke ut å gå i 1. mai tog du da... :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

hva er dette? om deter et uinterresant tema hvorfor blande deg og lage kvalm og sette i gang en helt ny diskusjon? nei dette gikk litt for langt for min del..

vel jeg prøve rå jo å være forsiktig med været og klær, men det er jo fristende å ta frem korte sommerklær da når solen titter frem.. men kan man egentlig bli sån syk enda? er vi ikke over kløfta nå?

Skrevet
hva er dette? om deter et uinterresant tema hvorfor blande deg og lage kvalm og sette i gang en helt ny diskusjon? nei dette gikk litt for langt for min del..

vel jeg prøve rå jo  å være forsiktig med været og klær, men det er jo fristende å ta frem korte sommerklær da når solen titter frem.. men kan man egentlig bli sån syk enda? er vi ikke over kløfta nå?

Jeg imponeres stadig over gjesters evne til å skape engasjerende tråder :ler2:

Skrevet

Jeg imponeres stadig over gjesters evne til å skape engasjerende tråder :ler2:

Ja, ikke sant?

Kjekt å se deg igjen forresten!

:sjarmor:

Gjest Virvar
Skrevet

Jeg er litt redd for å bli forkjøla - og så tenker jeg på om når det er for tidlig og ikke å vise bare legger og sånn. Er det ikke stømpebukse til skjørt temperatur ennå en stund? :oops:

Men jeg har sittet i solen i singlett, det var det varmt nok til i går. Håper helgen blir varm og god. Vinden ødelegger så mye.

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

Jeg har det ja, løper rundt i min string med bremsespor og grilldressjakke og intet annet ;)

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet
Jeg har det ja, løper rundt i min string med bremsespor og grilldressjakke og intet annet ;)

Tusen HJERTELIG takk for det bildet... :o

Skal jeg liksom få sove nå?

Skrevet

vel jeg prøve rå jo  å være forsiktig med været og klær, men det er jo fristende å ta frem korte sommerklær da når solen titter frem.. men kan man egentlig bli sån syk enda? er vi ikke over kløfta nå?

Hva har du tenkt å bruke svarene til? Skal du bruke KG som gradestokk? Hvis du få et svar fra ei på Røa som sier "Nå går jeg i bare skjørt og topp", skal du prøve det selv, da? For å se om det er passelig for deg? Og hvis en annen mener at det er for tidlig å legge bort skjerfet, hva da? Det jeg synes er så fascinerende uinteressant er at det ikke går an å bruke informasjonen til noen ting! Hvor mye klær man føler for å ha på seg er da veldig individuelt!? Akkurat nå klarer jeg faktisk ikke å komme på et mer uinteressant spørsmål enn dette. Kanskje du har stilt Verdens Mest Uinteressante Spørsmål?

Gjest Anonymous
Skrevet

må jeg få lov til å påpeke det at jeg som innlegger av dette innlegget, ikke var den samme gjest som folk her har hengt seg opp i.. bare for å få det avklart;) kan bli litt vanskelig med alle disse "gjestene", men takk for svar alle sammen,, det var et rent spm fra min side.. ser bare nå, klokken 1030 at det er kjempe varmt ute..blir deilig!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jada, tangatruse og kardigansett på Karl.Johan!!!!!!!!!! :roll::roll::roll:

Gjest lurven
Skrevet

ja jeg går stort sett naken fra 1 mai til 1 september

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...