Gå til innhold

40 + menn som tar kontakt med jenter på 20/21 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hva tenker dere om menn som er 40 år, 46 år og rundt den alderen som tar kontakt med en 20/21 åring? på datingssider osv

Nå er jo 21 åringer myndig, voksen osv men kan ikke helt se for meg at det er en likeverdig balanse mellom en 40 eller 46 åring og en 21 åring i et potensielt forhold?

Og synes dem ikke at det blir flaut å vise frem kjæresten sin som er så mye yngre enn dem selv til foreldre, venner osv?

Hva tenker dere?

Anonymous poster hash: 8da06...9ef
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker litt av hvert. For det først, som du sier det selv, er dette lovlig og jeg bryr meg ikke om hva andre gjør.

Men må innrømme at jeg har noen fordommer og ser for meg en sær type som gjør sånt. Altså,kun kontakt med de yngre.

Ut i fra mitt eget perspektiv, så er jeg i starten av 20 årene og foreldrene mine er i 40 års alderen. Med andre ord, så hadde jeg aldri ha gjort det. Hadde nok blokkert han og tenkt "lov å prøve"

• Liker 2
Skrevet

Eeew jeg kunne aldri vært sammen med en så gammel mann om jeg var rundt 20. No way.

Anonymous poster hash: 2ced7...d86
  • Liker 2
Skrevet

Gamle griser.

• Liker 2
Skrevet

Husker en gang da jeg var 20 og var på et sted langt uti gokk sammen med mange andre og det var et dansegulv og jeg var på det, og det kom to gubber i 40-årene som gned seg opptil meg og begynte å danse med meg i midten. Huff! Det var såååå sykt kleint og ekkelt! >_< Gamle griser som går etter unge jenter. Ick!

Skrevet

Sikker på de er ute etter et forhold på datingsidene? Kan jo godt hende de bare er mer interessert i noe kortvarig...

Skrevet

Jeg liker ikke å bli kontaktet av folk nærmere 50. Mamma er 43 . Altså jeg kommer ikke til å komme hjem med en mann som er eldre enn mamma ! De er grisemenn.

Jeg foretrekker menn som er eldre enn meg men det finnes da grenser.

Anonymous poster hash: 988a8...ca6
Skrevet

Tviler på de er ute etter noe forhold. :P

Anonymous poster hash: 3e0ab...30b
  • Liker 1
Skrevet

Er vel helst noe man bare knuller på og ikke presenterer for familie.

Anonymous poster hash: 2c715...3bc
Gjest Arbeider
Skrevet (endret)

At de heller burde satse på jenter med ølbriller.

Endret av Arbeider
Skrevet

At det er lov å prøve seg?
Jeg tror heller ikke det er flaut å vise en mye yngre jente til andre (så sant hun er respektabel) - folks respons er langt verre til jenter med eldre menn. Spesielt dersom han har penger blir hun automatisk "golddigger". Hans venner vil vel heller tenke "creds!"

20/21 er nok ganske ungt men er man nærmere midten av tyveårene kan det godt fungere.

Jeg liker menn over en viss alder men det er langt mellom de attraktive. Skal mer til, og han må holde seg godt.

Anonymous poster hash: 796f6...341
Skrevet

For meg hadde det ikke gått i lengden. Er litt eldre jeg da, 28 år. Syns likevel 40 år blir litt sånn i eldste laget. 20 åringer er knapt voksne og tenker at de sikkert ike har så mye til felles med en 40-50 åring nei...

Gjest Malanthor
Skrevet

Gamle Griser!

De burde lære seg litt selvkontroll.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...