Severus Skrevet 8. oktober 2013 #1 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg har nylig fått en hunkatt på for, å hadde selvfølgelig ikke kjøpt skikkelig kattesand i forkant da hentinga ble så plutselig. Så jeg måtte kjøpe noe Landlord kattesand på brustadbua, å katta har ikke brukt doen enda. Hva skal jeg gjøre?
Aurora M. Skrevet 8. oktober 2013 #2 Skrevet 8. oktober 2013 Det spørs hva du mener med "enda" da? De går jo til slutt. Pusina mi ble holdt inne noen dager for en tid siden, og så vidt jeg husker gikk det om lag 2 døgn før hun tisset i doen.. Så de kan holde seg leeenge. Jeg var litt bekymret selv den gang for hun har tidligere hatt noen runder med urinvegsinfeksjon. Men ifølge veterinæren så var det lite å bekymre seg for. Hun hadde enda ikke hatt inne katter som har holdt seg så lenge av ren stahet at blæra sprakk, som hun sa! Hvis alt er ok ellers, dvs. doen står på en skjermet og rolig plass, er stor nok, har grei sand, og du har vist hvor den er hen, så går den nok til slutt skal du se.
Severus Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2013 Siden jeg har mistet bankkortet mitt, så skal mamma kjøpe en kartong EverClean. Hun er vant til EverClean, å det er kanskje større sjanse for at hun går om hun får det. Har kattedo med tak på akkurat som hun hadde før. Å EverClean er bare mye lettere for meg også, da ting kan fjernes å putte i bio poser til hund. Å så har hun sitt lille tilbaketrekkingspunkt på badet, inni tørketrommelen med ei gammel dyne. Tror det er viktig at hun har et sånt sted når hun bare har vært her i 2 dager. Hun er ganske forsiktig av seg, så jeg må bare la henne få litt rom uten å skremme henne på noen måter.
Severus Skrevet 9. oktober 2013 Forfatter #4 Skrevet 9. oktober 2013 Fikk kjøpt kattesand igår, å nå har pus slutta å nekte å bruke dokassa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå