AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #1 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg studerer i utlandet og hadde signert med et treningssenter her, men nå viser det seg at det er en del kluss med kontrakten og en del problemer. Jeg vil ikke signere en ny kontrakt med et nytt sted, i tilfelle det løser seg med dem jeg har medlemsskap hos nå. Men før dette blir løst så får jeg ikke trent! Jeg er utvekslingsstudent, så det er ingen vits i å kjøpe vekter eller lignende da jeg reiser hjem igjen om 3 måneder ca. Så er det noen som har et bra treningsopplegg man kan få gjort uten vekter? Jeg er litt bekymret for at musklene mine (det lille jeg har) kommer til å forsvinne fort om jeg ikke fortsetter med styrke på en eller annen måte.. Jeg jogger to ganger i uken og driver på med pilates/yoga hver uke av annet trening. Det er mest styrke jeg er interessert i, men jeg tar i mot alle tips til treningsprogrammer! Anonymous poster hash: 935bf...bdf
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #2 Skrevet 10. oktober 2013 Ingen som kan noen?? Anonymous poster hash: 935bf...bdf
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #3 Skrevet 11. oktober 2013 Ha med å søke litt på youtube eller google? Du kan bruke jillian's 30 day shred, fe.ks. Du finner alle videoene på youtube. Der hun bruker vekter kan du la det være, eller evt. fylle to flasker med vann Anonymous poster hash: b3cb3...4cd
Supraspinatus Skrevet 12. oktober 2013 #4 Skrevet 12. oktober 2013 Hvor sterk er du? Kroppsvekttrening er ofte enten ganske lett, eller usannsynlig tungt. Det er ikke alltid lett å finne det som er i mellom. Det finnes drøssevis med kroppsvektsrutiner på youtube. Anbefaler å variere, men gjerne fokusere på en eller to ferdigheter som du prøver å lære deg. Bodyweight workout calisthenics workout no equipment calisthenics no equipment leg workout osv osv
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #6 Skrevet 14. oktober 2013 Tusen takk for alle tipsene! Har ikke tenkt tanken en gang at jeg kunne bruke vannflasker som vekter Jeg skal kun være her i 3 mnd til så styrketrening med dette bør gå helt greit, frem til jeg er tilbake Takk til dere som kom med lister på ulike programmer, skal sjekke dem ut med en gang Anonymous poster hash: 935bf...bdf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå