Gå til innhold

Sofa som lukter

Anbefalte innlegg

Gjest Kjærleik
Skrevet

Har en fantastisk flott sofa, men som dessverre stinker røyk fra tidligere eier. Har forsøkt å lufte den i en uke, bruke møbelrens og også spraye den i (hittil) tre omganger med sitronvann. I tillegg står verandadøren oppe stort sett hele dagen. Så langt har det blitt bedre, men fortsatt sitter lukten i. Har dere noen tips til hva jeg kan gjøre for å bli kvitt lukten helt? :vetikke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eddikvann. Og da den lyse eddiken.

Gjest Kjærleik
Skrevet

Eddikvann. Og da den lyse eddiken.

Spraye på? Smøre? Hvordan påføre? Usj, jeg har ikke kunnskap om dette.

Skrevet

Spraye på? Smøre? Hvordan påføre? Usj, jeg har ikke kunnskap om dette.

Ja spray på i et tynt lag. Evnt gjenta hvis lukten ikke blir helt borte. Spray også under sofaen, for lukta sitter i hele sofaen.

Skrevet

Vi kjøpte spisebord og stoler av noen som røyket inne og det tok skikkelig lang tid før røyklukten forsvant (det var sånne fake skinnstoler). Vi lot stolene stå lenge ute og jeg vasket dem med både salmiakk og eddik. Men lukten satt like jævlig i. Men etter en stund ble det mindre og mindre og nå er den borte. Folk tror at eddik hjelper mot absolutt alt, men det gjør ikke det. Du kan selvsagt spraye litt, men tror du må belage deg på å ta tiden til hjelp, eller at det aldri blir helt bra. Jo mer den kan få stå ute, jo bedre.

Anonymous poster hash: e98aa...313

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...