AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #1 Skrevet 8. oktober 2013 Noen som opplever det samme? Jeg kan nesten ikke lage middag lengre til han, for om vi avtaler at vi f.eks skal spise middag klokken 4, så er det absolutt ikke uvanlig at jeg ringer han kvart over 4 og spør om han er på vei, og så svarer han "oi, shit, jeg har ikke kjørt hjemmefra enda jeg" og så sier han at han skal kjøre hjemmefra med en gang, men så kommer han ikke før klokken 5, selv om det tar mye kortere tid for han å kjøre hjemmefra. Det er sånn om vi møtes ett sted også f.eks, så kommer han alltid en halvtime for sent. Jeg har tatt det opp med han, men jeg tror ikke at han forstår dette med at han må respektere min tid også. Når jeg lager en fin middag til han som jeg legger mye tid i, så er det ikke så særlig morsomt å sitte i over 1 time og vente på han. Jeg vet ikke hvordan jeg skal si det sånn at han forstår. For han er fantastisk på alle andre måter utenom dette. Anonymous poster hash: 2f866...4b1
frksølekopp Skrevet 8. oktober 2013 #2 Skrevet 8. oktober 2013 Min samboer var også slik i begynnelsen, syyykt irriterende! Jeg tok det opp med også en del ganger til han endelig forsto det, så bare ha tolmodighet!
Gakkepus Skrevet 8. oktober 2013 #3 Skrevet 8. oktober 2013 Vaer konsevent. Blir han forsinket ved neste anledning, kaster du/gir bort/sparer middagen. Da forstaar han at du mener alvor. Han mener nok ikke noe vondt, men, du gir han gront lys ved aa sitte og vente paa han. Sett ned foten, og du kommer til aa se fort at det endrer seg. 1
Patronus Skrevet 8. oktober 2013 #4 Skrevet 8. oktober 2013 Slik var også min først i begynnelsen. Kanskje ikke riktig ille som din kjære, men nok til at det ble et irritasjons moment. Jeg satte foten virkelig ned, for det syns jeg IKKE er greit i det hele tatt. Han skjønte det etter en prat om hvordan det fikk meg til å føle. Jeg understreket også at det ikke var det at han ville tilbringe lenger tid der han var eller de han var med, men at det er greit å få en beskjed i god tid at han blir sen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå