Gå til innhold

30+, singel og blakk - hva ville du gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om du kan forestille deg selv i denne situasjonen... Gitt at du var i 30-årene, singel, ingen sparepenger eller andre eiendeler å skryte av i særlig grad, ingen høyere utdannelse, en OK jobb men en lønn som ikke rekker lenger enn til normale månedlige utgifter.

Du ønsker deg veldig barn.

Hvis du fant en partner som matchet perfekt på en rekke områder - smart, morsom, samme tanker om økonomi/barneoppdragelse/politikk, samme fremtidsplaner. H*n har en god utdannelse, brukbar økonomi og vil til en viss grad ende opp med å forsørge deg og evt. barn (og har ikke noe imot dette). H*n er også veldig flink med barn. Dere er nok på ca samme nivå når det gjelder utseende, men du har hatt endel flere partnere og har generelt mer draget pga sjarm/utstråling.

Eneste som mangler er at h*n ikke er enormt tiltrekkende, og sexen er akseptabel men du har hatt atskillig bedre (og hyppigere).

Du har absolutt gode følelser overfor vedkommende, og dere er ellers begge glade i kroppskontakt, sitte i armkroken, massasje, etc. Det er bare tiltrekning/sex som ikke er helt der, selv etter en god stund med tilpassing.

Ville du ha fått barn med og giftet deg med denne partneren allikevel?

Anonymous poster hash: cd299...aa7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Been there, done that, ville ikke gjort det igjen. Nå sitter jeg her med en fin mann som jeg ikke har de riktige følelsene for (og jo - jeg jobber med meg selv hver dag for å forandre det, men hvordan lage gull av gråstein?), og et nydelig barn jeg ikke ønsker å dra igjennom et samlivsbrudd, så vi får se hvor lenge det holder. "Why oh why didn't I take the BLUE pill?"

Anonymous poster hash: e7656...766
  • Liker 3
Gjest Nanne70
Skrevet

TS, det er vel i grunnen bare du selv som kan vite hva du kan leve med i lengden. Hvis du med hånden på hjertet kan si at det dere har sammen er tilstrekkelig, så go for it! På den annen side aner det meg vel at du er usikker, siden du velger å stille spørsmålet på KG.

Skrevet

Tipper 80% ville svart sånn her.

Mannfolk : ja det vil dem

Kvinnfolk : ikke faen

Mulig jeg tar feil men trur det er en liten sannhet i det. :)

Anonymous poster hash: 32b9c...984

Skrevet

Men TS: Er du der at du er lei av å forsørge deg selv altså?

• Liker 2
Skrevet

Tipper 80% ville svart sånn her.

Mannfolk : ja det vil dem

Kvinnfolk : ikke faen

Mulig jeg tar feil men trur det er en liten sannhet i det. :)

Anonymous poster hash: 32b9c...984

Patetisk at menn ville sagt noe sånt. man skal aldri ta til takke med noen, er viktig å nyte den personen man skal ha i underlivet sitt.

Anonymous poster hash: 99a85...3df

• Liker 1
Skrevet

Om du kan forestille deg selv i denne situasjonen... Gitt at du var i 30-årene, singel, ingen sparepenger eller andre eiendeler å skryte av i særlig grad, ingen høyere utdannelse, en OK jobb men en lønn som ikke rekker lenger enn til normale månedlige utgifter.

Hvis du fant en partner som matchet perfekt på en rekke områder - smart, morsom, samme tanker om økonomi/barneoppdragelse/politikk, samme fremtidsplaner. H*n har en god utdannelse, brukbar økonomi og vil til en viss grad ende opp med å forsørge deg og evt. barn (og har ikke noe imot dette). H*n er også veldig flink med barn. Dere er nok på ca samme nivå når det gjelder utseende, men du har hatt endel flere partnere og har generelt mer draget pga sjarm/utstråling.

Eneste som mangler er at h*n ikke er enormt tiltrekkende, og sexen er akseptabel men du har hatt atskillig bedre (og hyppigere).

Du har absolutt gode følelser overfor vedkommende, og dere er ellers begge glade i kroppskontakt, sitte i armkroken, massasje, etc. Det er bare tiltrekning/sex som ikke er helt der, selv etter en god stund med tilpassing.

Er du kvinne: Finn en rik mann

Er du mann: Skyt deg selv

Anonymous poster hash: 5c11e...875

• Liker 2
Skrevet

Om han har samme tanker om økonomi som deg så kan han vel ikke akkurat forsørge deg og et barn og seg selv....

Anonymous poster hash: 8ce14...482
Gjest Miranda2011
Skrevet

Tror nok at du allerede har svaret, det hadde ikke vært nødvendig for deg å spørre etter andres mening hvis denne mannen var rett for deg

Skrevet

Eller så tar man seg en utdannelse til noe det er behov for. (Ja, det er faktisk mulig, mange av de jeg studerte sammen med var t.o.m. eldre, type 40'ish og var blant de beste resultatmessig fordi de hadde et arbeidsliv bak seg og allerede hadde evnen til å planlegge og gjennomføre fra før.)

Anonymous poster hash: fd699...c85

Skrevet

Homser må ha det helt fabelaktig.

Skrevet

Tråden er ryddet for særdeles ufint innlegg

Sophie-Ann, mod

Skrevet

Ville du ha fått barn med og giftet deg med denne partneren allikevel? Anonymous poster hash: cd299...aa7

Nei.

Har forsøkt et sånt forhold, uten barn,( der jeg var den som tjente mest), og avsluttet det. Vil aldri igjen i et forhold der jeg ikke er kåt på partneren min, og kun på henne.

Anonymous poster hash: 61450...a36

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...