Gå til innhold

Noen som har kule julekveld antrekk tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips til noen kule julekveld andrekk?

Det kan være både bukse, tights, skjørt, kjole, topper, tynne gensere osv.

Helst noe kult, ikke veldig typisk damete. Jada, jeg er dame, men hater å gå typisk damete kledd.

Anonymous poster hash: 67aa2...cad
Videoannonse
Annonse
Skrevet

På julekveldene jeg har feiret jul så har jeg brukt samme antrekk de siste 7 årene.

• Liker 1
Skrevet

På julekveldene jeg har feiret jul så har jeg brukt samme antrekk de siste 7 årene.

Jeg har vekslet mellom noen få antrekk år etter år, jeg liker ikke penklær, har ingen penklær antrekk som jeg ser på som kule. De er fine, men penklær er ikke meg.

I år vil jeg ha noe nytt, noe kult nytt.

Ts

Skrevet

Jeg har vekslet mellom noen få antrekk år etter år, jeg liker ikke penklær, har ingen penklær antrekk som jeg ser på som kule. De er fine, men penklær er ikke meg.

I år vil jeg ha noe nytt, noe kult nytt.

Ts

Du kjøper rød enkel kjole.

Skrevet

Du kjøper rød enkel kjole.

Nei, takk. Hva er det som er kult med det? Dessuten liker jeg ikke rødfargede klær særlig godt.

Men takk for tipset uansett.

Ts

Skrevet

Nei, takk. Hva er det som er kult med det? Dessuten liker jeg ikke rødfargede klær særlig godt.

Ts

Rød er julefarge.

Skrevet

Rød er julefarge.

Vet, men nei takk.

Ts

Skrevet

Pleier egentlig å holde meg for god til å kommentere slikt, men denne gangen slet jeg med å lese overskrift og HI.

Det heter kule julekveldantrekk, eller julekveld-antrekk om du vil gjøre det mer leslig. =)

Anonymous poster hash: 82611...667
  • Liker 3
Skrevet

Pleier egentlig å holde meg for god til å kommentere slikt, men denne gangen slet jeg med å lese overskrift og HI.

Det heter kule julekveldantrekk, eller julekveld-antrekk om du vil gjøre det mer leslig. =)

Anonymous poster hash: 82611...667

Ok, men med det samme som du svarte det, synes jeg du kunne kommet med tips også, så hva er ditt tips?

Ts

• Liker 1
Skrevet

Ts

Jeg har en kul rød julekjole jeg bruker hver jul. Kler ikke nødvendigvis alle rødfarger, men alle kler en. Ellers så bruker mamma en av de fine svarte kjolene sine, mens søstern bruker det hun finner. Noe pent må du vel ha selv om du ikke liker pentøy.

Personlig syntes jeg bukse/tights blir for lite pent til julaften, men folk er forskjellige =)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en kul rød julekjole jeg bruker hver jul. Kler ikke nødvendigvis alle rødfarger, men alle kler en. Ellers så bruker mamma en av de fine svarte kjolene sine, mens søstern bruker det hun finner. Noe pent må du vel ha selv om du ikke liker pentøy.

Personlig syntes jeg bukse/tights blir for lite pent til julaften, men folk er forskjellige =)

Ja, skal desverre ha noe pent på meg i år også. Finnes jo mye finere bukser og tights også.

Jeg vil ha noe kult.

Ts

Skrevet

www.kjoledamen.no har kjempe mange kule kjoler å velge i, men blir kanskje litt for jentene?

Anonymous poster hash: 47c1c...de0

Gjest RompeRusk
Skrevet

I år kommer jeg til å gå for et stretchy skjørt, sorte strømpebukser og en rød topp med store smykker :)

• Liker 1
Skrevet

Ja, skal desverre ha noe pent på meg i år også. Finnes jo mye finere bukser og tights også.

Jeg vil ha noe kult.

Ts

Hva syntes du er kult da? Kan du komme med eksempler slik at vi kan tenke med deg og ikke for deg =) Er vanskelig å vite hva du liker.

• Liker 2
Skrevet

I år kommer jeg til å gå for et stretchy skjørt, sorte strømpebukser og en rød topp med store smykker :)

Det kunne kanskje vært noe, jeg skal tenke på det :)

Såg selvfølgelig flere kjoler jeg kunne brukt på kjoledamen, men ingen der jeg føler for å kalle kule. Liker ikke så godt kjoler heller. Da liker jeg bedre skjørt med en kul tights eller strømpebukse og noe kult oppe.

Ellers; vanskelig å komme med eksempler på hva jeg synes er kult. Men noe som er kult, rocka, ser litt slitt ut, noe med glitter på (men ikke for mye).

Ts

Skrevet

Og ensfargete klær er det kjedeligste jeg vet. Mønster eller trykk på klærene kan også gjøre at de blir kule.

Så hvis det blir skjørt eller kjole kommer jeg til å lete etter strømpebukser eller tights med trykk eller mønster eller glitter på.

Ts

Skrevet
Glitter? Mønster? Slitte rocka klær? Kødder du med meg??
Dette er ting du kan bruke ellers, julaften skal være hakket mer classy. Men et betyr ikke at du ikke kan kle deg ungt og kult, du må bare tone det litt ned :-)
Denne er litt kort, men hvis du er lavere enn modellen er denne fin
Eller denne
Eller denne
Ellers kan du jo bruke bunad :-)

Anonymous poster hash: f4369...629
  • Liker 4
Skrevet

Glitter? Mønster? Slitte rocka klær? Kødder du med meg??
Dette er ting du kan bruke ellers, julaften skal være hakket mer classy. Men et betyr ikke at du ikke kan kle deg ungt og kult, du må bare tone det litt ned :-)
Denne er litt kort, men hvis du er lavere enn modellen er denne fin
Eller denne
Eller denne
Ellers kan du jo bruke bunad :-)

Anonymous poster hash: f4369...629

Det er da mange penklær med glitter på.

Tviler veldig på at jeg kommer til å kjøpe noe rødt, liker ikke rødfargede klær.

Av de 3 på linkene var jo ingen av dem kule, den øverste linken var den beste, men nei. Skulle jeg hatt en slitt ville jeg hatt enstrømpebukse eller tights til, da helst med glitter eller mønster på.

Bunad tenkte jeg ikke på, vet det er folk som bruker det, me jeg kjenner ingen som bruker det på julaften, som jeg vet om. Så siden ingen andre i familien bruker det og jeg aldri har brukt det før med jul, kommer jeg nok ikke til å bruke det i år heller.

Tror heller jeg leter etter inspirasjon ved å se på barne jeleantrekk, lettere å finne kule antrekk der.

Ts

Skrevet (endret)

http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/leggings/valerie-947/anju-legging-947103-426/ med en enkel svart/farget tunika til? eks:

http://www.bubbleroom.no/nn/dame/bubbleroom-h/bluser-tunikaer/tunika-offwhite-svart

Ser at denne tightsen ikke var av den billige typen, men finnes sikkert strømpebukser som ligner som sikkert er billigere.

Endret av Luckiness
Skrevet

http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/leggings/valerie-947/anju-legging-947103-426/ med en enkel svart/farget tunika til? eks:

http://www.bubbleroom.no/nn/dame/bubbleroom-h/bluser-tunikaer/tunika-offwhite-svart

Ser at denne tightsen ikke var av den billige typen, men finnes sikkert strømpebukser som ligner som sikkert er billigere.

Wow, den tightsen var jo dritkul :) Tusen takk for tipset. Ja, den var for dyr, men skal absolutt se om jeg finner lignende til en billigere pris.

Tunikaen likte jeg ikke. Men tunika er jo en god ide, får se om jeg finner noen jeg liker, ikke alle tunikaer jeg liker.

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...