Gå til innhold

p u k k a t e . Hvor mye betaler dere for den?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det er ingen tvil om at denne teen er poppulær. Jeg lurer på hvor hen og hvor mye du har sett denne gå for.

Har på følelsen at det er veldig overpriset te...

Hvem av dem liker du best? Er det bra vertinnegave?

Endret av Wonders
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker den godt og synes det er en super vertinnegave (dekorative, er de også!). Gir det av og til selv, også.

Jeg pleide å kjøpe te i utlandet før, pga at det er så dårlig utvalg i Norge. Liker godt te med ingredienser som lakrisrot, anis og fennikkel, for eksempel. Etter at Pukka Te kom her til lands, slipper jeg å hamstre når jeg er på ferie utenlands.

Jeg har flere ulike som jeg veksler på å bruke. Vanskelig å si hva som er min favoritt. :) Prøvde en i svart eske med smak av kanel og lakris (tror jeg?) - det var kanskje den teen jeg har likt MINST av alle sortene.

Jeg passer på å kjøpe noen esker når det er tilbud på helsekosten. Det er av og til "ta to betal for en"-tilbud. Da går det an, synes jeg.

Anonymous poster hash: 6ec18...b39
Skrevet

Ikke en krone. Kan da ikke betale for dekorativ te?! Kjøper te for ti-femten kr hos utlendingsbutikker, alt fra urtete av alle slag, til ulike svarte teer. Elsker te forresten :) Testet en pakke pukka for noen år siden, smakte...te...ikke noe mer eller mindre enn teen jeg ellers kjøper. Ser ikke greia.

• Liker 2
Skrevet

Kjøper på iherb! :)

Liker godt refresh, revitalise, love, good-night-teen, lakris og peppemint m.m! :)

Anonymous poster hash: 6d2a6...b59
  • Liker 2
Skrevet

Liqorice and cinnamon er best. Ellers er det veldig mange av de som smaker tørt gress, dvs ingenting.

Anonymous poster hash: 7f32b...e5f
  • Liker 1
Skrevet

På iherb! Koster litt over 6dollar for en pk der, noe som da vil si rudt 36kr, mye billigere enn jeg har sett andre plasser:)

• Liker 1
Skrevet

Nutrition Centre, England.

Jeg kjøpte fra en stor mengde Yoga og Pukka-te fra dem i februar i år.

Det var mye billigere enn iHerb. Har ikke sjekket prisene siden, men her er mitt innlegg om dem i iHerb-tråden.

Anonymous poster hash: 366ba...b78
Skrevet

Men hva betaler dere!? Jeg fikk kjpt det til 20 kr i Sverige. Ellers har jeg ikke kjøpt.

Skrevet

Men hva betaler dere!? Jeg fikk kjpt det til 20 kr i Sverige. Ellers har jeg ikke kjøpt.

Er det vanlig pris i Sverige?

Anonymous poster hash: 366ba...b78

• Liker 2
Skrevet

Er det vanlig pris i Sverige? Anonymous poster hash: 366ba...b78

Ja.

Skrevet

Koster 53 kroner hos oss

Skrevet

Det er ingen tvil om at denne teen er poppulær. Jeg lurer på hvor hen og hvor mye du har sett denne gå for.

Hvordan klarer du å lage sånn underoverskrift. Altså der du har skrevet "og hvor kjøper du den?" i overskriften.

Anonymous poster hash: 56d5b...38f

Skrevet (endret)

Hvordan klarer du å lage sånn underoverskrift. Altså der du har skrevet "og hvor kjøper du den?" i overskriften.

Jeg sitter på PC, det ka ha noe å si.

Endret av Wonders
Skrevet

Jeg sitter på PC, det ka ha noe å si.

Sånn får ikke jeg opp. Den forsvant etter at forumet ble oppgradert for lenge siden.

Skrevet

Sånn får ikke jeg opp. Den forsvant etter at forumet ble oppgradert for lenge siden.

kan det være fordi jeg har dette forumutseende?

Skrevet

Hvor i Sverige kjøpte du det til den prisen? Matbutikk eller helsekost?

Gjest Hyssingen
Skrevet

Liqorice and cinnamon er best. Ellers er det veldig mange av de som smaker tørt gress, dvs ingenting.

Anonymous poster hash: 7f32b...e5f

Enig! Det er min favoritt også, i tillegg til den som heter Perfect day, den er det også lakris i.

Kjøper mine for en 50lapp. Syns helt klart det er verdt det.

Skrevet (endret)

Hvor i Sverige kjøpte du det til den prisen? Matbutikk eller helsekost?

matbutikk Eurocash

Endret av Wonders
Skrevet

Jeg kjøper alltid Pukka-te herfra http://www.pukkaherbs.com

Så lenge du holder bestillingen under 200 kroner, blir det svært billig per pakke (i forhold til hva de koster i norske butikker). Tror de ligger på ca 20-25 kroner pakken.

Synes det høres ut som en fin vertinnegave :)

Mine favoritter er Refresh, Harmonise, Vanilla chai og Detox.

Skrevet

Jeg kjøper alltid Pukka-te herfra http://www.pukkaherbs.com

Så lenge du holder bestillingen under 200 kroner, blir det svært billig per pakke (i forhold til hva de koster i norske butikker). Tror de ligger på ca 20-25 kroner pakken.

Synes det høres ut som en fin vertinnegave :)

Mine favoritter er Refresh, Harmonise, Vanilla chai og Detox.

Oki, jeg likte love veldig godt med rose kamomille og lavendel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...