Barcelone Skrevet 8. oktober 2013 #1 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg er 21+4 på vei og har ikke merket noen ting til babyen. Men nå kjentes det ut som om jeg fikk noen lette støt på oversiden av livmor. Kan ikke kjenne noe på utsiden, men morkaka ligger på fremre vekk så lege sa at det kunne være vanskelig å kjenne. Er første barnet så jeg aner ikke hvordan disse sparkene føles som.
Gjest RompeRusk Skrevet 8. oktober 2013 #2 Skrevet 8. oktober 2013 (endret) Det kan godt være baby ja Jeg har også livmor foran, og lege/jordmor sa at jeg sannsynligvis ikke ville kjenne før uke 22-24. Så jeg kjente egentlig ikke skikkelig etter før jeg var rundt uke 19-20, og da kjente jeg egentlig ganske kraftige spark Mitt beste tips er å legge deg ned på kvelden, kjenne godt etter og å slappe av Edit: Endret et tall Endret 8. oktober 2013 av RompeRusk
Barcelone Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2013 Føles som om det er mye aktivitet inni der nå. Kjenner masse små støt på akkurat samme sted. Helt merkelig.
Kala Skrevet 8. oktober 2013 #4 Skrevet 8. oktober 2013 Høres ut som om at det er baby ja Om noen få uker vil du kjenne det sterkere og da vil du få bekreftet om det du kjenner nå er mini Det er utrolig koselig når det står på
Barcelone Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter #5 Skrevet 8. oktober 2013 Har gått og ventet på å kjenne noe. Veldig moro at det endelig kan kjennes noe der inne.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #6 Skrevet 8. oktober 2013 Det høres ut som baby når det er flere støt som det ja I starten(med morkaken liggende foran) kjente iallefall ikke jeg noe utenpå, og måtte konsentrere meg skikkelig i all stillhet i liggende posisjon for å kjenne noe som helst. Gikk ganske fort derfra til mer bestemte bevegelser til full action med harde spark man ikke er i tvil om hva er. Men tror gjerne det var ei uke eller to med sånne "ubestemmelige" før det kom mer igang - og utviklet seg mer og mer etterhvert. Du vil nok merke det samme på litt like tidspunkter på døgnet om du kjenner etter - men ikke nødvendigvis ofte og hver dag i starten. Anonymous poster hash: 50db2...f64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå