AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #1 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg er betatt av kollega. Vi har en utrolig god kjemi sammen. Jeg har en drøm om at han skal kjøre meg hjem fra jobb imorgen... og at jeg kanskje inviterer han inn for å se leiligheten min - som vi har snakket om. Er dette no-no? Jeg har ikke tenkt til å hoppe på han, for å si det slik. Kun for å tilbringe tid og bli bedre kjent Anonymous poster hash: d3dc4...c63
Kontormus Skrevet 8. oktober 2013 #2 Skrevet 8. oktober 2013 Kjør film hvis det ikke finns årsaker til at dere skal la være. Men du kan risikere å måtte ha dette mennesket oppi fjeset hver dag hvis det på noen måte skulle skjære seg. Har gjort det en gang, og det er nok.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #3 Skrevet 9. oktober 2013 Har også gjort det en gang, og aldri igjen. Man vet aldri hvor kjipe noen kan være før man har gjort det slutt med dem. Anonymous poster hash: 2821d...15f
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #4 Skrevet 9. oktober 2013 Dette er veldig sjelden en god idé. Hvis han ikke også er interessert, eller hvis han bare er interessert i å få deg i seng og deretter er ferdig med deg, hvis dere faktisk innleder et forhold som så skjærer seg... Nei... Don't shit where you eat Anonymous poster hash: 55767...1b0 1
Kverulant1 Skrevet 9. oktober 2013 #5 Skrevet 9. oktober 2013 Hvis du er klar for å bytte arbeidsgiver så kan det være verdt et forsøk. Ellers holder man seg unna kollegaer. Jeg har gjort det en gang, aldri mer. 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #6 Skrevet 9. oktober 2013 Don't shit where you eat Anonymous poster hash: 55767...1b0 Så sant som det er sagt Anonymous poster hash: 2821d...15f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå