Viventium Skrevet 8. oktober 2013 #1 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg har laget meg en profil på match.. Hver dag får jeg besøk og enkelte legger meg til som favoritt eller flørter.. Men hvorfor sender dere jenter aldri brev? Det har jeg til nå aldri opplevd. Dere som er ute etter kjærligheten, hvis dere ser en intressang gutt, sender dere han noen gang et brev? En annen ting er at veldig mange av dem guttene som er veldig på, dem er det av en grunn og det er ikke altid det er "kjærligheten" er det tanker dere er innom? Eller er det en hel haug "friere" som gir dere oppmerksomhet at dere ikke trenger og sende brev?
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #2 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg har laget meg en profil på match.. Hver dag får jeg besøk og enkelte legger meg til som favoritt eller flørter.. Men hvorfor sender dere jenter aldri brev? Det har jeg til nå aldri opplevd. Dere som er ute etter kjærligheten, hvis dere ser en intressang gutt, sender dere han noen gang et brev? En annen ting er at veldig mange av dem guttene som er veldig på, dem er det av en grunn og det er ikke altid det er "kjærligheten" er det tanker dere er innom? Eller er det en hel haug "friere" som gir dere oppmerksomhet at dere ikke trenger og sende brev? Kan det tenkes at det fra naturens side for veldig mange jenter faller seg naturlig at gutten er pådriver? Du vet biologi er noe faktisk er der for en ting.. Anonymous poster hash: a56eb...141
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #3 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg har laget meg en profil på match.. Hver dag får jeg besøk og enkelte legger meg til som favoritt eller flørter.. Men hvorfor sender dere jenter aldri brev? Det har jeg til nå aldri opplevd. Dere som er ute etter kjærligheten, hvis dere ser en intressang gutt, sender dere han noen gang et brev? En annen ting er at veldig mange av dem guttene som er veldig på, dem er det av en grunn og det er ikke altid det er "kjærligheten" er det tanker dere er innom? Eller er det en hel haug "friere" som gir dere oppmerksomhet at dere ikke trenger og sende brev? De sender nok ikke brev fordi de ikke har betalt medlemskap og dermed ikke har muligheten til det. De ønsker at du betaler for medlemskapet slik at du kan sende dem brev. Anonymous poster hash: c8024...0c2
Viventium Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2013 Kan det tenkes at det fra naturens side for veldig mange jenter faller seg naturlig at gutten er pådriver? Du vet biologi er noe faktisk er der for en ting.. Anonymous poster hash: a56eb...141 Men hvorfor er det sånn at eldre jenter 25+ legger ann på meg da? Jeg tror det der bare er en unnskyldning for at jenter er usikre, men når dem har brent seg x antall ganger får mer selvtilitt tør da.. Uansett det jeg lurte på var om noen med hånda på hjertet hadde sendt brev til gutter dem var interessert i, eller hadde tatt initativ over nett.. Jeg har blitt sjekka opp i matbutikken så jeg veit at jenter tør men yngre og yngre jo mer usikre, virker det som.. Men støtter den biologi biten din litt, ser den overalt men jenter har det som gutter har noe kalt "ego"(bevisthet og tror det kommer i flere grader desverre, bare se saueflokken as) Og den henger ikke på greip med biologi.... (Den biten tror jeg vokser ettervært som folk blir eldre)(livserfaring) (Ja mange følger nok instinktene sine mer en andre, bare se Alle utroskap trådene osv) Følger man holdninga din så veit man jo aldri om kvinnen du er sammen med elsker deg av hele sitt hjerte eller at du var den som tilfeldighvis var der når det passet henne? (Ja skjønner at det går andre veien også!) men menn handler, kvinner tenker mer, altså du vil kunne se handlingene til en mann enklere for vi er "rett på" som folk liker og si. Heller singel en et dårlig forhold som kan ryke på bagateller pga vi egentlig ikke passer sammen.. Uffameg jaggu ikke lett det her
Viventium Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter #5 Skrevet 8. oktober 2013 (endret) De sender nok ikke brev fordi de ikke har betalt medlemskap og dermed ikke har muligheten til det. De ønsker at du betaler for medlemskapet slik at du kan sende dem brev. Anonymous poster hash: c8024...0c2 Ahh der er du inne på noe! Takk Endret 8. oktober 2013 av Viventium
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #6 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg sender melding når jeg er interessert, men nå er jeg 25+9. Treffer bedre når jeg sender selv føler jeg. Det er de mennene jeg har fått best kontakt med.Anonymous poster hash: ad951...01f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå