AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #1 Skrevet 8. oktober 2013 Tenker på å fikse meg spotify og lurte på om noen kan gi meg en liten innføring i dette? I forhold til mobil og pc, pris, funker det om man ikke har nett på mobil osv? Anonymous poster hash: bc5df...35c
Betty2 Skrevet 8. oktober 2013 #2 Skrevet 8. oktober 2013 ved spotify premium som koster 99kr mnd, så kan du bruke selv om du ikke har nett på mobilen, spotify går da i offline modus, eller du kan selv sette den i offline modus. Du må opprette en spotify profil, etter det er gjort, kan du søke rundt og høre på den musikken du ønsker. For å bruke spotify offline, må du lage spillelister, når du har mobilen og pc på samme nett så trykker du download 1 gangen du laster ned spillelisten, etter dette vil spillelisten oppdatere seg automatisk når mobilen og pc er på samme nett. Det finnes også et spotify abonoment til 49 kr mnd, denne er reklamefri, men kan ikke brukes offline.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #3 Skrevet 8. oktober 2013 ved spotify premium som koster 99kr mnd, så kan du bruke selv om du ikke har nett på mobilen, spotify går da i offline modus, eller du kan selv sette den i offline modus. Du må opprette en spotify profil, etter det er gjort, kan du søke rundt og høre på den musikken du ønsker. For å bruke spotify offline, må du lage spillelister, når du har mobilen og pc på samme nett så trykker du download 1 gangen du laster ned spillelisten, etter dette vil spillelisten oppdatere seg automatisk når mobilen og pc er på samme nett. Det finnes også et spotify abonoment til 49 kr mnd, denne er reklamefri, men kan ikke brukes offline. Takk for svar! Da skjønte jeg plutselig litt mer Anonymous poster hash: bc5df...35c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå