AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #1 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg er 4+5 og våknet i dag av at brystene ikke var hverken vonde eller "tunge" mer, sånn som de har vært i halvannen uke.. Er det normalt, eller bør jeg være bekymret? Det stikker litt nederst i magen. Skal på ul om 14 dager og håper så inderlig å se et bankende hjerte! Anonymous poster hash: e8300...284
lykkestor Skrevet 8. oktober 2013 #2 Skrevet 8. oktober 2013 Helt normalt! Det stikkende i magen er vel ligamentsmerter og kommer av at livmoren utvider seg(?) Det kan ihvertfall gjøre utrolig vondt! At brystene ikke er vonde nå bør du ikke bekymre deg over. Det kan være veldig av og på
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #3 Skrevet 8. oktober 2013 Helt normalt! Det stikkende i magen er vel ligamentsmerter og kommer av at livmoren utvider seg(?) Det kan ihvertfall gjøre utrolig vondt! At brystene ikke er vonde nå bør du ikke bekymre deg over. Det kan være veldig av og på Takk for svar Det gjør ikke veldig vondt, bare noen stikk i ny og ned. Samt at det av og til kjennes ut som om noen drar på innsiden av navelen min, hehe da roer jeg nervene og satser på at alt er bra med lille frø Anonymous poster hash: e8300...284
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #4 Skrevet 8. oktober 2013 Mye skjer i en graviditet så du vil nok merke ting skjer i hele kroppen etterhvert. Gratulerer forresten med spiren. Anonymous poster hash: d07fa...7da
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #5 Skrevet 8. oktober 2013 Mye skjer i en graviditet så du vil nok merke ting skjer i hele kroppen etterhvert. Gratulerer forresten med spiren. Anonymous poster hash: d07fa...7da Ja, det vil jeg tro bare leser så utrolig mange som har hatt MA og SA at jeg blir kjempenervøs! Vi har jobbet lenge for dette frøet (6 år) og jeg har aldri vært gravid før. Så kanskje ikke så rart jeg er litt på tuppa.. Og takk forresten Anonymous poster hash: e8300...284
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå