AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #1 Skrevet 8. oktober 2013 Fant denne på bloppis: http://bloppis.no/kvinner/produkter/94921/ Noen Chaneleksperter som så godt det lar seg gjøre kan si om denne er ekte? Synes prisen var så redusert så blir litt skeptisk... Anonymous poster hash: de499...c2f Anonymous poster hash: de499...c2f
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #2 Skrevet 8. oktober 2013 http://bloppis.no/kvinner/produkter/94921/ Anonymous poster hash: de499...c2f
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #3 Skrevet 8. oktober 2013 Får ikke linken til å funke, men søk på "Chanel Iconic Handbag" på bloppis så skal man få opp en Chanelveske til kr 9 000 som er i gold/silver Anonymous poster hash: de499...c2f
Professor Orm Skrevet 8. oktober 2013 #4 Skrevet 8. oktober 2013 Synes den ser fin ut, men krev å få se serienummer på kortet ved siden av serienummeret i veska.
Ruby_Tuesday Skrevet 8. oktober 2013 #5 Skrevet 8. oktober 2013 Den ser fin ut, men det er litt dumt at hun ikke har noe kvittering å vise deg.. Sånne "authenticity" kort er jo ikke allitid til å stole på.
Emelia Skrevet 8. oktober 2013 #6 Skrevet 8. oktober 2013 Som noen nevnte over her, er det vanskelig å vite om den er ekte om personen ikke har kvittering. Om du skal ha en Chanel-veske anbefaler jeg rett og slett og kjøpe ny, fra en butikk. Om ikke, pass på at selgeren har en kvittering.
amadine Skrevet 9. oktober 2013 #7 Skrevet 9. oktober 2013 Som noen nevnte over her, er det vanskelig å vite om den er ekte om personen ikke har kvittering. Om du skal ha en Chanel-veske anbefaler jeg rett og slett og kjøpe ny, fra en butikk. Om ikke, pass på at selgeren har en kvittering. Kvittering er ingen garanti. De kan også forfalskes. Til ts: hvis du er interessert så bør du få veska autorisert først.
Emelia Skrevet 9. oktober 2013 #8 Skrevet 9. oktober 2013 Kvittering er ingen garanti. De kan også forfalskes. Til ts: hvis du er interessert så bør du få veska autorisert først. Alt mulig forfalskes jo idag, kjøp nå bare i en butikk der du vet den er ekte.
mulberrygal Skrevet 9. oktober 2013 #9 Skrevet 9. oktober 2013 Ville fått gode bilder og autentisert den på the purse forum, mye tryggere enn kvittering.
mulberrygal Skrevet 9. oktober 2013 #10 Skrevet 9. oktober 2013 Sjekket den nå nettopp. Selv om jeg er ekspert på mulberry og har lite autentiseringserfaring med Chanel så fikk jeg ikke noe god følelse av vesken. Og hvem i all verden slenger en så dyr veske rett på gulvet og tar bilder uansett? Ville spurt om høytoppløselige bilder av serienummeret inne vesken. Innsiden. Nærbilde av låsen på begge sider. Nærbildet av der lenken er festet. Underside veske osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå