AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #1 Skrevet 8. oktober 2013 Hvor lang tid tar det før man kommer i ketose igjen etter en sånn sprekk? Bestemora mi døde i dag, og jeg sprakk som faen.. Vært flink i to uker.. Plutselig betydde ikke det å gå ned i vekt noe liksom, hvor er viljestyrken min? Hvor mye tror dere man kan gå opp av en slik sprekk? Anonymous poster hash: 8bbba...50e
Viktualia Skrevet 8. oktober 2013 #2 Skrevet 8. oktober 2013 Trist å høre at du mistet bestemora di, kondolerer. Det tar kanskje tre dager å komme i ketose igjen. Du kommer til å legge på deg vannvekt pga karbene, blås i det, det forsvinner igjen. Det er faktisk greit å ikke ha viljestyrke når noen dør. Tenk på noe annet enn vekta nå, ta vare på deg selv og dine. 11
Gjest Heartbeat Skrevet 8. oktober 2013 #3 Skrevet 8. oktober 2013 3-4 dager. Har selv ofte gått på sånne smeller. Kondolerer 1
Filippa90 Skrevet 8. oktober 2013 #4 Skrevet 8. oktober 2013 (endret) Huff, stakkars! Det går nok et par dager. Men ikke tenk på det nå. Endret 8. oktober 2013 av negnavhc 1
Løvetanten Skrevet 8. oktober 2013 #5 Skrevet 8. oktober 2013 Blås i det. Vær heller snill med deg selv (dvs ikke tenk på smågodt og vekttap nå) Kondolerer. 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #6 Skrevet 8. oktober 2013 Kondolerer. Men ærlig talt, tenker du overhodet på slanking nå??? Det høres ut som den dietten du følger har gått veldig til hodet på deg i og med at du bekymrer deg over hvor mye du kan ha gått opp. Du spiste det godteriet fordi du trengte det. Jeg synes du skal passe på at du får i deg det du trenger, ikke det en eller annen plan sier at du skal holde deg til. Anonymous poster hash: 117cc...5db 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #7 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg ble liksom skuffa over meg selv. Vil ikke bruke mat eller godteri som trøst, er jo det jeg prøver å komme meg bort fra. Anonymous poster hash: 8bbba...50e 1
Sugerøret Skrevet 8. oktober 2013 #8 Skrevet 8. oktober 2013 Kondolerer. Det går som oftest fort om du har vært i ketose fra før. Jeg kan falle ut på en dag og dette inn igjen kvelden etterpå. Men ketose er vel ikke verdens mest viktige ting akkurat nå.Ta vare på deg selv 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #9 Skrevet 8. oktober 2013 En av disse evinnelige trådene "Hva er viktigst - død bestemor eller være i ketose" Anonymous poster hash: 88054...a1d 5
Anglofil Skrevet 8. oktober 2013 #10 Skrevet 8. oktober 2013 Kondolerer. Og det er ingen fare. Jeg har selv levd i ketose en god stund (ikke nå lenger, nå spiser jeg noe mer karber i kosten, er fremdeles lavkarber), og helt ærlig: det er ikke disse sprekkene som betyr noe, det er hvordan du lever alle dagene utenom. Mvh Yvonne 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå