Gå til innhold

Dumme MSN !!! #¤%¤&@/#¤

Anbefalte innlegg

Gjest Virvar
Skrevet

*banne og steike litt*

MSN virker jo ikke !!! Jeg har fått feilmelding om at det er noe i veien med internettilkoblingen, men det ER det ikke :evil: :-x

Andre som sitter og irriterer seg over det samme også?

Skrevet

:evil: jeg og.... (og puster som bare f...)

Gjest Virvar
Skrevet

*puste, puste, puste, pese, stønne*

GRRRRR dumme msn :grine:

Det hjelper jo ikke å restarte en gang. Da nytter ikke noe. Jeg som skulle sitte på msn og skravle i kveld. Rolig kveld hjemme. Og så funker det ikke. Jaja.

:wink:

Skrevet

Etter et glass vin .. og litt nytt på nytt... blir alt så mye bedre... :sjarmor:

Skrevet

Vin kurerer alt!

Kan være firewallen din som sperrer for MSN.

Hvis ikke kan du prøve med en annen klient

Skrevet

Funker fint via Trillian her i kveld i alle fall.

Skrevet
Vin kurerer alt!

:sjarmor:

Men hvor er avataren din blitt av ... det er så kjedelig med bare et lite kryss...

Gjest Virvar
Skrevet

Dårlig med vin her :-? *visste det var noe jeg hadde glemt å kjøpe*

MSN virker fremdeles ikke :-x . Men kvelden er "reddet" på en måte. Det blir ikke skravling på msn, men å ligge på sofaen og glo på leiefilm, det går an det også :wink:

Skrevet

Hadde samme problemet i går.

Gubben i forgårs. Hos meg varte det bare ca. 10 min, men gubben var uten i mange timer.

Skrevet

:sjarmor:

Men hvor er avataren din blitt av ... det er så kjedelig med bare et lite kryss...

Argh.. Bare jeg som ikke gidder å finne meg en ny. Den jeg skulle bruke ,var for stor.. :-?

Skrevet

Nå finnes det jo andre nettverk å skravle på også da. Som jeg har nevnt minst tusen ganger (til alles store forargrelse) før, så finnes det et nettverk som heter Jabber.

Fordelen her er at du ikke har en sentralisert server, slik som MSN har, men er spredd utover halve verden. Det er ALLTID en som er oppegående, som du kan logge deg på.

www.jabber.org/software/clients.php

Slutt å syte, det finnes bedre alternativer enn MSN.

Skrevet

Poenget er vel det at mer eller mindre alle bruker msn - jeg bruker Trillian, og på min liste har jeg rundt 60 kontakter og kun 5 av disse er fra icq eller yahoo - jeg antar det er slik for mange andre også. Er ikke noe vits å sitte med noe annet om alle man kjenner sitter på msn..

På trillian har jeg ikke merket noen problemer, så den kan vel anbefales - man MÅ jo ikke bruke alt det andre, selv om man har muligheten til det..

Skrevet

Hvis MSN har problemer så hjelper det lite å bruke Trillian...

Bruker Trillian jeg også, og har omlag 50 på ICQ og 80 på MSN-lista mi. De fleste bruker MSN til vanlig, fatter ikke hvorfor men de skal på død og liv det... Synes MSN er noe elendig tull, men det hjelper litt å skjule det "bak" Trillian da..

Skrevet

Faktisk, ofte når man sliter med å logge seg på msn-programmet, kommer man inn med Trillian, uten at jeg egentlig helt vet logikken bak det - men slik er det nå bare..

Jeg har ikke noe i mot msn, egentlig - selv om jeg liker icq bedre..

Annonse
Skrevet
Faktisk' date=' ofte når man sliter med å logge seg på msn-programmet, kommer man inn med Trillian, uten at jeg egentlig helt vet logikken bak det - men slik er det nå bare..[/quote']

Kanskje fordi Trillian forsøker flere servere og ikke gir opp så fort som msn messenger? Ikke vet jeg, men jeg har ikke hatt problemer med å logge inn på msn etter at jeg bytta til Trillian.

Gjest Virvar
Skrevet

Msn er jo folkelig og enkelt å bruke.

Men det virker ennå ikke :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...